Followers

Friday 26 June 2015

PAS Kini Punya Elemen TERRORIST ISIS !!


Begitulah antara laungan seorang bekas pemimpin tertinggi parti PAS hari ini betapa kebimbangannya dan kerisauan terhadap parti itu begitu kuat sehingga mengeluarkan amaran agar semua pihak mengambil tindakan awalan sekurang-kurangnya berhati-hati.

Jika sebelum ini laungannya mengatakan Haji Hadi adalah seorang pemimpin yang membahayakan kepada negara Malaysia , kini laungan itu berterusan sehingga ke tahap membocorkan maklumat rahsia dan sulit yang selama ini disimpan kemas oleh parti PAS.

PAS kini punya elemen TERRORIST ISIS !!!

Fuh begitulah tahap bahayanya daripada pemimpin sehinggalah ke parti , kesemuanya amat membahayakan dan MMI yakin tiap tuduhan ini pastinya mendapat perhatian pihak berkuasa yang akan membuat pemantauan dan siasatan sejauh mana tahap benar kenyataan tersebut.

Namun sesuatu yang menjadi persoalan adalah , Kenapa hanya Hadi dan parti PAS yang di tuduh sebagai amat berbahaya dan punya elemen pengganas ISIS ?

Bagaimana dengan si pelapor ? Apakah beliau dan konco-konconya adalah pihak yang sememangnya sedang berusaha untuk memperbetulkan kesongsangan yang wujud dalam parti PAS selama ini ?

Antara kata-kata Mat Sabu ..

“Di Syria, Iraq, Afganistan, Pakistan, Libya. Semua tempat. Kalau kita tak bendung, kemungkinan penerapan konsep ISIS sedang masuk ke negara kita.

“Label ini telah bermula. Ini liberal. Ini munafik. Ini jebon. Orang ini boleh dibunuh.

“Kalau unsur ini masuk..kita juga akan bertarung dalam pertarungan yang sedang berlaku di Timur Tengah.

“Unsur ini, kalau kita tak bendung, dia masuk ke dalam rakyat Malaysia dan sedang masuk.

“Kita di peringkat awal, kalau kita cepat sedar, kita boleh patahkan kemaraan itu,”kata Mat Sabu ketika berucap dalam forum anjuran Otai Reformis pada 14 Jun lalu.

Turut dikaitkan dengan elemen itu adalah konsep sokongan parti terhadap masyarakat bukan Islam.

“Ada konsep sekarang, orang bukan Islam, buat baik macam mana pun tak boleh terima kerana dia bukan Islam, akhir masuk neraka. Orang Islam yang jahat macam mana pun, kita kena sokong kerana akhirnya masuk syurga.

“Kita kalah pilihanraya pun tak apa, asal dapat keredhaan Allah. Seolah-olah redha tak redha, dia yang beri markah. Ini konsep-konsep baru yang (sedang) masuk (dalam PAS),”katanya.sumber 

Apa jua yang sedang berlaku sudah ada ungkapan orang ini boleh di bunuh ! Betullah memang situasi sekarang amat berbahaya !

Dan seperkara yang MMI mahu lontarkan kepada semua adalah Mat Sabu kini sedar bahawa elemen-elemen yang diperkatakan beliau itu kini sedang menular masuk ke negara dan masyarakat kita.

Persoalannya siapakah yang bertanggungjawab membawanya masuk dan percayakah anda bahawa ianya baru bermula atau ianya sudah lama berlaku semenjak 2008 yang lalu ?

Hmm elok Mat Sabu masuk DAP ja !

MMI

5 comments:

  1. Amboi abg mat. Yg hang dok kagum gila dgn mat indera kominis tu apa hal. Bukan ke mat indera tu terrorist...? Awat, asbab hang kalah kot, jd lagu tu...

    ReplyDelete
  2. Ini lah watak Buang sebenar dari filem sarjan Hassan.....

    ReplyDelete
  3. cam celaka statement...bikla kalah mcm2 buruk pas kan waktu dalam pas hanya umno yg buruk...mabuk la kat mat sabu..

    ReplyDelete
  4. Permainan pakatan 2.0 dah bermula...nak memburuk burukkan PAS supaya kuasa luar akan melabelkan PAS sebagai merbahaya dan DAP berharap PASMA akan mendapat sokongan kuasa2 Barat.

    KOTOR betul puak2 dapigs . Dasar cilaka dan membinasakan Islam jer yang dapigs kristian tegar ni tahu.

    Harap2 Bloggers jangan terlalu riak nak membantu dapigs menjatuhkan Islam dengan melabelkan sesama kita sebagai terrorist.
    Terrorist yang sebenarnya adalah cinapek rasis dapigs. Mereka adalah terorrist yang dengan kurang ajar dan biadapnya merancang untuk mengambil alih Tanah Melayu sebagaimana mereka mengambil alih Singapura!

    Adakah orang Islam hari2 menyerang orang kristian di social media.....ATAU ADAKAH ORANG KRISITAN YANG TAK HENTI2 MENYERANG UMAT ISLAM?

    SIAPA KAH TERRORIST YANG SEBENARNYA DI MALAYSIA? ORANG MELAYU DAN BUMIPUTERA YANG SENTIASA MEMBERI ATAU ORANG CINAPEK DAPIGS YANG SENTIASA MENGAMBIL DAN MENCURI?

    ReplyDelete
  5. Teroris komunis DAP lagi bahaya macam api dalam sekam.

    ReplyDelete

Labels