Followers

Thursday 24 August 2017

Habislah , Najib Ke AS Pembangkang Tak Sabar2 Nak ....


Agak lama juga puak-puak pembangkang di Malaysia ni asyik dengan cerita kononnya Najib tak berani nak keluar negara khususnya Amerika Syarikat sebab dah ada pendakwaan terhadap Perdana Menteri yang dikaitkan dengan 1MDB.

Maka berbondong-bondonglah para pengikut puak-puak tiga suku ni pukoi canang di seluruh negara termasuk di kedai-kedai kopi sampaikan kopi yang dipesan pun ada yang tak sempat nak minum.Maklumlah tengah stim berdebat kiranya apa saja yang orang lain kata semua tak betul , dia saja betul sebab maklumat yang dia dapat tu datangnya daripada luar.

Bila kita tanya luar tu dari mana ? Dia jawab dari LUAQQQQQQ laaaaa (dengan nada tinggi) puhhh penuh perasaan tapi MMI nak maklumkan situasi sebenarnya ramai yang ada kat situ malas nak layan si mulut celupar tu sebab dah kenal sangat CORONG SPEAKER KAMPUNG !

Tapi jangan risau sekarang ni dah makin kurang masyarakat kita yang suka layan orang macam ni dan mereka pun sedar bahawa isu yang dibangkitkan tu hari demi hari banyak yang bersumberkan FITNAH !

Selain daripada tu ramai juga yang hairan puak-puak pembangkang ni khususnya puak-puak munger cukup takut dengan orang sendiri sampaikan ada yang kena halau hanya kerana nak peluk Tun M.Kejadian tu berlaku di Kepala Batas baru-baru ni , memang lawak kalau kita tengok sebab pedajal orang sendiri langsung tak ada kepercayaan sesama sendiri.

Habeh camno ????

Oklah cukuplah tu , untuk makluman semua YAB Perdana Menteri kita akan berangkat ke Amerika Syarikat bulan September nanti.

RUMAH Putih dan Putraya sudah mengesahkan lawatan kerja Perdana Menteri Najib Razak ke Amerika Syarikat sebagai meraikan sambutan ulang tahun ke-60 hubungan bilateral kedua-dua negara.

“Presiden Donald Trump teruja untuk meraikan sambutan ke-60 tahun hubungan dua hala AS-Malaysia dan membincangkan cara mengukuhkan dan meluaskan hubungan kami dan melebarkan kerjasama serantau dengan antara rakan terapat Amerika di Asia Tenggara,” kata White House.

Pejabat Perdana Menteri turut mengeluarkan kenyataan, mengesahkan lawatan itu.

Katanya, kedua-dua negara berminat untuk meraikan hubungan dua hala yang semakin diperkasakan di bawah pentadbiran Najib menjadi rakan kerjasama yang komprehensif berdasarkan kepada kepentingan bersama.

“Kedua-dua pemimpin dijangka membincangkan kerjasama termasuk keselamatan negara, menentang keganasan dan ekstremisme, serta pelaburan dan perdagangan yang akan memberi manfaat kepada negara dan rakyat.”

Lawatan Najib dijadualkan pada 10 hingga 12 September, dan beliau dijangka melawat memorial 9/11 di New York pada 11 September, 16 tahun selepas serangan pengganas itu.

Beliau juga dijangka menemui ahli politik kanan Democrat dan Republican di Washington DC.

Jadi MMI cuma nak tanya apa cerita pembangkang ?

Tak nak tangkap Najib kat sana ka ? Bukan ka ampa kata semua dah ready tunggu Najib sampai ja ???

Habislah beb ... Najib dah nak ke Amerika , pembangkang rasanya tak sabar-sabar dah nak tutup muka sebab MALU weiii , ampa yang selama ni dok jadi tukang karut tu mau pikiaq ambiklah nooo ..

Ops lupa nak bagitau yang dituduh Najib tapi alih-alih SOTONG PKR kena hukum 18 bulan penjara BRAVO !!!!

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels