Followers

Thursday 27 October 2011

We Are At War ! Anwar Makin Tertekan


Anwar Ibrahim makin gelabah dan meracau dengan gerak kerja dan sokongan rakyat terhadap Barisan Nasional.Beliau telah mengistiharkan perang terhadap BN dan Blogger Pro BN melalui arahan terbaru dalam setiap ceramah beliau dengan mengajak semua anak muda hari ini supaya lawan habis habisan melalui media baru ini.

Setiap anak muda yang tahu berTweeter,Facebook,Blog "We Must Fight Them Hard" kata Anwar Ibrahim.Beliau lupa bahawa satu ketika dulu Pakatan Rakyatlah yang mendahului serangan-serangan terhadap Barisan Nasional namun hari ini terbukti apabila timbul dengan begitu banyak blog-blog yang pro kepada BN dan mereka telah mula merasakan kesannya.

Anwar Ibrahim dalam ucapannya telah menyebut "We Stand To Defend Our Right & Our Right Must Be Defended" maksudnya jelas Pakatan Haprak dalam keadaan parah sekarang.Tahniah buat semua blogger-blogger BN. 

"Declaration Of War" oleh Anwar Ibrahim maka MMI pasti semua blogger-blogger pro BN akan teruskan perjuangan ini demi memastikan Pakatan Haprak tidak diberi tempat dalam PRU13 nanti.

Terbaru Anwar Ibrahim telah pun berangkat ke London untuk bermesyuarat dengan rakan baik beliau Al Gore Bekas Naib Presiden Amerika Syarikat. 


Mengikut maklumat yang MMI perolehi kononnya pemergian Anwar Ibrahim ke London adalah untuk satu perbincangan mengenai pembangunan mampan , beretika dan pendidikan bermutu.Jika benar baguslah namun  timbul perasaan was-was adakah pertemuan ini semata-mata untuk perkara berkenaan atau perbincangan untuk merosakkan negara Malaysia.

MMI serahkan kepada semua untuk membuat penilaian.

Lagi berita di :


MMI 


No comments:

Post a Comment

Labels