Followers

Monday 7 November 2011

PAS Hebat Bersama Teresa Kok & DAP


Puak-puak DAP ni sentiasa mencari ruang dan peluang untuk masuk ke masjid atau surau.Dulunya bukan main hebat lagi siap masuk ke ruang mimbar untuk bagi tazkirah.Tak cukup dengan itu ada pula dikalangan pemimpin kafir harbi ni membaca firman-firman Alah swt dalam setiap siri ceramah mereka.Akhirnya senyap setelah ditegur dan dihentam oleh blog-blog dan mereka-mereka yang sesekali tidak mahu melihat  ayat-ayat suci dipermainkan oleh puak-puak DAP yang jelas bukan dari kalangan Islam apatah lagi ianya digunakan untuk  kepentingan politik semata-mata.



Mungkin tersedar dari tindakan tersebut maka terpeliharalah ruang-ruang masjid dan surau dari tindakan-tindakan puak-puak DAP ni.Namun yang lebih menyedihkan kita adalah sikap puak-puak PAS yang merupakan penyokong kuat pakatan Haprak yang bermati-matian mempertahankan tindakan tersebut hanya kerana mereka satu angkatan.Biasalah itu dah merupakan sifat semulajadi puak-puak PAS yang merupakan saudara dan sahabat paling akrab dengan DAP.

Terbaru Teressa Kok Ahli Parlimen Seputeh dan Adun Kinrara diberitakan telah masuk ke rumah Allah untuk mengagihkan daging korban.Hebat sungguh pemimpin DAP ni sehinggakan PAS sanggup menerimanya sedangkan selama ini tidak pernah berlaku kejadian seumpama ini.Apa tidak ada lagikah pemimpin lain yang boleh dijemput untuk mengagihkan daging korban tersebut? Kemana perginya Hassan Ali,Harun Din,Nasaruddin dan lain-lain atau mereka-mereka ini dilihat sudah tidak lagi pro kepada perjuangan PAS sekarang yang lebih mengagungkan DAP atau dalam bahasa mudahnya tunduk dan patuh kepada DAP.

Gambar ini sebagai bukti.


PAS sebagai sebuah parti yang kononnya memperjuangkan Islam sanggup bersama orang yang bernama Teresa Kok yang secara jelas menentang Islam.Lupakah PAS bahawa beliau adalah orang yang memperjuangkan pembukaan ladang babi terbesar di Selangor sehinggakan apabila ditentang oleh sebahagian besar rakyat beliau telah mengeluarkan kenyataan yang berbunyi :

“Saya betul-betul tidak faham kenapa segelintir orang amat sensitif jika menyentuh perkara berkaitan babi atau daging babi. Saya sering memberitahu Ahli-ahli Parlimen Barisan National (BN) di Dewan Rakyat bahawa babi juga adalah ciptaan Tuhan,”


Dalam masa yang sama beliau juga diantara pemimpin DAP yang paling kurang ajar apabila menyediakan 5 ekor babi panggang sebagai simbolik meraikan kejayaan DAP dan  Pakatan Rakyat memenangi 5 buah negeri dalam PRU12 yang lalu.Perbuatan ini yang kononnya sebagai hak asasi manusia dilihat sebagai cukup biadap.


Paling  penting lupakah PAS beliau jugalah orang yang paling lantang dalam isu petisyen berkenaan larangan laungan azan di Selangor? Jelas PAS hanya bermatlamatkan kuasa dan nafsu untuk menguasai Putrajaya tetapi membutakan mata dan memekakkan telinga berkenaan perkara-perkara yang menyentuh sensitiviti agama Islam .

Bayangkanlah seorang manusia bernama Teresa Kok ini yang latar belakangnya seperti yang MMI ceritakan diatas masih dipuja dan diberi tempat oleh puak-puak PAS dalam program atau majlis korban untuk orang-orang Islam.Dimanakah nilai-nilai perjuangan Islam PAS?

Umat Islam baru saja menyambut Hari Raya Aidiladha dalam suasana dan keadaan yang cukup aman.Dalam kita bersama-sama menyambutnya semestinya ibadah korban merupakan intipati utama meriahnya sambutan hari raya ini.MMI mengjangkakan ribuan ekor lembu telah dikorbankan dan semestinya pengagihan daging-daging lembu korban ini telah diagihkan kepada mereka-mereka yang layak menerima disamping majlis-majlis kenduri.

Namun dalam kita menunaikan ibadah korban ini , Gobi Krishnan Timbalan Pengerusi Warga Aman Malaysia telah menimbulkan kemarahan umat Islam di Malaysia dengan menyamakan adab sembelihan dan haiwan korban dengan babi.Kenyataan ini cukup menghina umat Islam tatkala kita sedang menyambut Hari Raya Aidiladha.

MMI bawakan bukti kenyataan tersebut.

 

Inilah dia rupa paras Gobi Krishnan ANJING kepada Pakatan Rakyat yang turut bersama-sama dalam perhimpunan BERSIH 2.0 yang lalu.Tindakan beliau mencerca dan menyamakan adab sembelihan dan  haiwan korban orang Islam dengan babi telah memalukan semua warga India dalam negara kerana MMI yakin bahawa warga India di Malaysia turut tidak bersetuju dengan kenyataan daripada Anjing ini.
MMI berhak memanggil orang ini ANJING.Kerana beliau pernah mengeluarkan kenyataan seperti dibawah
 

Inilah diantara serangan-serangan atau tindakan yang jelas memperlekehkan orang-orang Melayu dan Islam.Selagi mana mereka mampu untuk memecah-belahkan perpaduan sesama kita maka mereka akan terus berusaha kearah itu.Jika selama ini UMNO dituduh rasis apakah dengan pendedahan ini pihak pembangkang  khususnya DAP & PKR tidak sesekali rasis.Hanya manusia bahlol sahaja yang mempercayai mereka tidak rasis.

Apakah tindakan Nik Aziz dan PAS ?
Apa kata Anwar dan PKR ?

Apa Cerita Lim Kit Siang , Lim Guan Eng dan DAP ?



MMI cukup tersinggung dengan tindakan biadap puak-puak anjing rasis ini.Mungkin selama ini mereka hidup selesa tanpa dikenakan apa-apa tindakan.Namun MMI percaya sekiranya bangsa Melayu Islam bangun darah yang mengalir di Hari Raya Korban ini pastinya akan bertukar dengan darah mereka-mereka yang layak di gelar sebagai Anjing.
Namun MMI yakin kita sebagai rakyat Malaysia tetap berpegang teguh dengan prinsip dan perlembagaan negara.Kita tidak akan sesekali menghancurkan apa yang kita nikmati hari ini kerana ianya adalah wasiat terpenting yang perlu kita wariskan kepada generasi selepas kita.

Kepada semua rakyat Malaysia Bersatulah atas nama 1 Malaysia semoga negara kita terus Gemilang , Aman dan Tenteram.

Kepada ANJING-ANJING Pembangkang , Jika negara ini tidak menepati citarasa kamu maka pergilah kamu ke negara lain atau tempat yang lebih hebat dan baik dari negara Malaysia.Semoga kamu peroleh tanahair yang terbaik.

MMI.

1 comment:

  1. Salam sejahtera, mohon dilink blog KLBOYZ disini.
    Terima Kasih..http://klboyzwangsa.blogspot.com/

    ReplyDelete

Labels