Followers

Saturday 17 December 2011

Padahnya Bila LGBT Menjadi Amalan


Nauzubillah , Itulah antara ayat terawal yang keluar dari mulut MMI sebaik sahaja mengetahui perihal salah seorang pelajar Malaysia di Ireland yang telah berkahwin dengan seorang lelaki.Apa yang boleh diperkatakan lagi MMI cukup sedih dan kecewa dengan tindakan manusia berbangsa Melayu ini yang pastinya sejak dari kecil didik dengan pegangan agama Islam oleh kedua ibu dan bapanya.

Dikhabarkan baru-baru ini seorang pelajar perubatan Malaysia di Ireland hilang.Ahli keluarganya lebih lapan kali telah berulang balik pergi mencari pelajar bernama Arif Alfian ini namun gagal.Beliau yang merupakan pelajar tajaan Petronas gagal dihubungi malah langsung tidak berhubung dengan keluarganya.

Hari ini punca kepada kehilangan pelajar pintar ini terjawab apabila dikhabarkan sudah berkahwin dengan seorang lelaki di Dublin.Bayangkan bagaimana perasaan ibu dan bapa pelajar ini yang telah kehilangan anak selama 8 tahun digemparkan dengan berita yang menyayat hati ini.Hancur luluh hati seorang ibu apabila mengetahui akan apa yang telah berlaku terhadap anaknya.

Satu kenyataan dan gambar yang di’hantar ke Twitter oleh Aysha Ridzuan telah mencetuskan kontroversi kerana mendedahkan seorang pelajar Malaysia tajaan PETRONAS yang telah berkahwin.



Berkahwin bukan masalah, tetapi Ariff Alfian Rosli yang sedang belajar di University College Dublin dilaporkan hilang sebelum ini telah pun berkahwin dengan seorang lelaki yang di’khabarkan bernama Jonathan di Dublin, Ireland. 

Inilah Seksualiti Merdeka 2011 yang pihak pakatan mahukan.Kebebasan berkahwin sesama sejenis, kebebasan mengamalkan hubungan diluar tabii.Langkah yang diambil oleh pelajar ini sudah pasti disambut baik oleh pihak PKR,PAS dan DAP.

Tahniah kepada semua khususnya mereka-mereka yang begitu setia bersama Ambiga laknatullah kerana dengan sokongan kalianlah puak-puak haram jadah ini cuba membawa masuk budaya songsang ini ke negara Malaysia.


Mungkin di kala ini Wan Azizah seorang pemimpin yang juga seorang ibu dapat memahami perasaan dan kesedihan ibu dan bapa kepada Arif Alfian sebaik mengetahui berita perkahwinan tersebut.Apalah kiranya Wan Azizah dapat menziarahi keluarga terbabit bagi memberikan sokongan moral supaya mereka dapat menerima keadaan seperti mana Wan Azizah menerima keadaan Anwar Ibrahim seadanya.


MMI mengharapkan kepada pihak kerajaan khususnya untuk tidak sesekali membenarkan pelajar ini daripada menjejakkan kakinya semula ke Malaysia.Ini kerana tindakan dan perlakuan beliau jelas BIADAP lebih-lebih lagi majlis perkahwinan tersebut dijalankan dengan beliau memakai baju Melayu bersampin,cukup biadap apabila membawa budaya bangsa Melayu Islam dalam budaya songsang puak-puak haram jadah ini.


Cari dan gunalah apa saja undang-undang yang ada di Malaysia supaya beliau tidak sesekali menjejakkan kakinya di bumi bertuah Malaysia ini.MMI yakin seluruh rakyat Malaysia juga sebenarnya setuju dengan cadangan tersebut.

Inilah sebenarnya Seksualiti Merdeka yang Pakatan Haram mahukan.

Sama-sama kita tolak LGBT.Katakan tidak kepada LGBT.Demi agama dan anak bangsa selepas kita.

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels