Followers

Wednesday 18 January 2012

GEMPAR ! YAB PM Dalam Bahaya - Lagi Ugutan Terhadap Najib


Tak habis-habis dengan cerita ugut-mengugut ni.Ramai sangat nak jadi kucing bertopi,sekarang menggunakan laman media sosial untuk mengugut bukanlah satu perkara yang harus kita sokong kerana ianya bakal mengundang malapetaka kepada si pengugut sekiranya sesuatu berlaku.

Baru-baru ni kecoh seluruh negara dengan ugutan yang dibuat oleh seorang mahasiswa USM terhadap YAB PM melalui laman FB.Namun tindakan pantas pihak Polis dapat menyelesaikan masalah tersebut.Klik Sini

Terkini berlaku lagi ugutan terhadap YAB PM dengan mesej jelas dalam ruangan FB yang mahu menembak kapal terbang yang dinaiki oleh YAB PM termasuklah hamburan kata-kata kesat.

  
Ugutan ini telah dilakukan oleh seorang pengamal media sosial bernama Peinee Teoh,Jika dilihat modus operandinya kenyataan tersebut bukan lagi sekadar suka-suka dan pihak berwajib terutamanya pihak Polis perlu mengambil tindakan segera.

Peinee Teoh yang memperkenalkan dirinya berasal dari Sungai Petani Alor Setar Kedah.Beliau telah mengeluarkan kenyataan tersebut di laman sosial milik Najib Razak dan sememangnya ugutan tersebut di tujukan kepada YAB PM.

  
Memang celaka budak ni,MMI mengharapkan agar pihak polis cepat bertindak untuk menangkap beliau dan penjarakan secepat mungkin.

Kita tidak mahu melihat bumi Malaysia ini sebagai tempat untuk kita lahirkan pengganas yang boleh merosakkan segala perpaduan yang telah kita bina selama ini.

Yang paling MMI bengang apabila terdapat komen yang berbaur perkauman yang boleh mengakibatkan berlakunya pergaduhan antara kaum.

Semoga pihak Polis cepat bertindak !!! sebelum sesuatu berlaku.

Pssstt Puak-puak ni kalau ikutkan MMI tangkap dan lucut kerakyatan saja.

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels