Followers

Saturday 3 March 2012

BN Susun Strategi Tawan Pulau Pinang - Guan Eng Tak Senang Duduk


Bagi kebanyakkan ahli UMNO dan komponen Barisan Nasional kekalahan dalam PRU12 yang lalu sehinggakan Pulau Pinang jatuh ke tangan pembangkang merupakan satu peristiwa yang tidak akan dilupakan.Apatah lagi Pulau Pinang pada ketika itu boleh dikatakan antara negeri yang dipacu dengan begitu baik oleh kerajaan pusat dan kerajaan negeri sehinggakan rakyat dari negeri-negeri lain datang untuk bekerja.

Begitulah Pulau Pinang cukup istimewa bagi kebanyakkan rakyat di Malaysia.Namun dengan pemerintahan selama hampir 3 tahun lebih ini jiwa rakyat Pulau Pinang sendiri sebenarnya mahukan Barisan Nasional untuk kembali menjadi pemerintah.

Ini bukan dibuat-buat tetapi kerana sikap dan cara pembawakan parti DAP yang teang-terangan mengamalkan dasar rasis dan hanya menjaga kaum cina sahaja tidak dapat diterima oleh rakyat.Bagaiaman selama DAP memerintah tidak ada satu pun rumah-rumah kos rendah dibina  malahan rumah-rumah bernilai jutaan ringgit begitu rancak dijalankan.

Lihat juga bagaimana rakusnya DAP dalam isu penjualan tanah Bayan Mutiara yang kononnya dilakukan secara tender terbuka tetapi sebaliknya yang berlaku.Jangan lupa bagaimana peniaga-peniaga Melayu diganggu dan dirobohkan segala gerai-geri milik mereka sedang gerai dan kedai-kedai haram turut terdapat di Raja Uda tidak pula di robohkan.Hanya manusia buta sahaja tidak nampak kekejaman rejim DAP Pulau Pinang di bawah teraju Lim Guan Eng Keparat.

Kepada orang-orang Melayu jangan sesekali lupa bahawa Pulau Pinang di bawah rejim DAP dan Pembangkang turut pernah mencemarkan kesucian agama Islam yang selama ini kita pertahankan.Jangan sesekali lupa DAP pernah menggunakan ayat suci Al-Quran dalam ceramah mereka,bagaimana orang-orang Pas mengangkat Lim Guan Eng sebagai Khalifah Umar Abdul Aziz,berdoa untuk Lim Guan Eng dalam khutbah jumaat,cuba untuk mengadakan pilihanraya masjid dan banyak lagi.

Yang pastinya semua itu dilakukan apabila mereka mempunyai kuasa dan lihatlah bagaimana rakusnya DAP menjadikan kita sebagai mangsa tetapi dalam masa yang sama memperbodohkan bangsa kita yang masih menyokong perjuangan rejim DAP.

Namun MMI bersyukur kerana seluruh jentera parti UMNO dan Barisan Nasional Pulau Pinang hari ini bekerja bersama-sama dalam usaha untuk merampas kembali Pulau Pinang dari tangan rejim DAP dan Pakatan Haprak.

Barisan Nasional (BN) masih belum putus asa malah sedang giat berusaha merangka strategi untuk merampas semula Pulau Pinang pada Pilihan Raya Umum (PRU) ke-13 ini, kata Pengerusi Wanita BN, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil.


MMI puji semangat yang ditunjukkan oleh Ketua Wanita UMNO Malaysia ini walaupun beliau dikaitkan dengan kontroversi NFC namun kerja untuk parti tetap beliau utamakan.Tahniah MMI ucapkan kepada Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil.

Katanya Jentera Pilihan Raya Wanita BN kini dalam mod menyerang untuk meraih sokongan pengundi wanita yang berjumlah 51.4 peratus daripada jumlah keseluruhan pengundi di negeri itu yang ditadbir oleh pembangkang.

Katanya kekuatan jentera pilihan raya Wanita BN adalah di peringkat akar umbi dan kini mereka tetapi teguh untuk menghadapi segala cabaran bagi memastikan PRU ke-13 milik BN.

"Pembangkang kini terdesak dan akan melakukan apa saja untuk melemahkan kita, tapi wanita harus tetap teguh menghadapi segala cabaran," katanya kepada pemberita selepas merasmikan program pemantapan jentera pilihan raya (Jalinan Rakyat) Wanita BN Pulau Pinang di Kompleks Tabung Haji di sini, hari ini.

Shahrizat, yang juga Ketua Wanita UMNO dan Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, berkata semua ahli wanita BN kini memainkan peranan kritikal untuk memastikan kemenangan BN pada PRU ke-13. - Bernama

Semoga setiap yang dirancang akan membuahkan hasil yang baik kepada perjuangan UMNO dan Barisan Nasional Pulau Pinang.MMI yakin dengan gandingan dan kerjasama yang jitu Pulau Pinang mampu kita kembalikan kepada Barisan Nasional.

Ayuh semua Wanita sudah mulakan rentak,Pemuda perlu bingkas bangun untuk pertahankan maruah parti keramat UMNO dan Barisan Nasional.

Kita nyahkan Lim Guan Eng dari bumi Pulau Pinang !!

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels