Followers

Tuesday 17 July 2012

PANAS 18SX - Gambar Siapa Yang MMI Dedahkan !!


Ramai rakyat Malaysia hari ini bimbang tentang penularan wabak LGBT ini.Seperti semua sedia maklum LGBT telah mencetuskan satu fenomena yang agak hebat sekali dan ianya bermula dengan kes liwat yang di kaitkan dengan Anwar Ibrahim.Walaupun sebelum itu terdapat juga kes-kes LGBT seperti ini namun ianya mula menjadi panas setelah seorang pemimpin seperti anwar disabitkan dengan tuduhan liwat.

Kita semua dapat saksikan bagaimana anak-anak muda kita sudah mula berani menjadikan medium media sosial khususnya penggunaan Facebook sebagai tempat untuk meluahkan isi hati mereka khususnya yang terpengaruh dengan gejala songsang ini.

MMI sebelum ini pernah pernah menyiarkan beberapa artikel yang menceritakan bagaimana anak muda kita sanggup berkahwin dengan kaum sejenis malah turut memakai pakaian baju melayu siap bersongkok Klik Sini.Ini cukup bahaya walaupun ianya berlaku diluar negara tetapi melibatkan rakyat negara Malaysia.

Apakah mereka yang bertindak sehingga ke tahap itu sebenarnya mengalami krisis identiti ataupun tidak faham dengan apa yang menjadi amalan kita malah mungkin juga kerana kejutan budaya yang sentiasa di gerakkan oleh mereka-mereka di luar sana secara senyap bagi menyesatkan anak bangsa kita ?

Sesungguhnya isu LGBT ini memerlukan semua pihak untuk sama-sama menanganinya.Pihak kerajaan dan pembangkang perlu mengembleng tenaga supaya kita dapat membersihkannya.

Begitulah juga tentang pendedahan MMI sebelum ini berkenaan isu bogel seorang lelaki Klik Sini yang menjadi persoalan kepada banyak pihak di luar sana.Namun apa yang cuba MMI kongsikan kepada semua adalah penularan wabak LGBT ini cukup membahayakan khususnya kepada mereka-mereka yang terlibat mahupun mempunyai akses kepada media sosial seperti Facebook.


Apa yang boleh MMI nyatakan,lelaki dalam gambar diatas adalah 1 daripada jutaan pengguna akaun Facebook yang telah menggunakan ruang kebebasan beliau dengan memuat naik gambar-gambar yang cukup memalukan sebagai seorang manusia.

Beliau dilihat menggunakan akaun bernama Tg Badrul Hisham,menjalankan perniagaan sendiri dan merupakan seorang duda.



Pada mulanya MMI sendiri tidak melayan akaun ini namun apabila melihat kepada maklumat yang ditulis ianya jelas menjurus kepada rakyat negara Malaysia sendiri (agakan MMI) kerana melihat kepada alamat emailnya saja sudah menunjukkan orang ini mengenali Malaysia ataupun rakyat Malaysia sendiri.


Berdasarkan kepada apa yang dilihat sekiranya benar lelaki yang dimaksudkan itu merupakan rakyat Malaysia,MMI rasakan ianya amat bahaya sekali kerana melalui akaun Facebook sahaja beliau boleh add sesiapa saja dan menjadi kebimbangan MMI sekiranya orang yang menerima itu adalah mereka dari kalangan anak-anak muda yang sebangsa dan seagama dengan kita.

Bimbang mereka turut terjebak dengan gejala seumpama itu kerana anak muda hari ini seawal usia 9 tahun sudah pun memiliki laman Facebook sendiri.


Apakah anda semua mahu anak-anak muda kita melihat dan dipertontonkan gambar-gambar songsang seperti diatas ? Banyak lagi gambar-gambar songsang yang ada cumanya tak mampu MMI nak siarkan disini.

Tetapi apa pun percayalah LGBT dan perkara seumpamanya adalah satu perkara yang serius dan perlu ditangani dengan baik.

Seperti yang MMI perkatakan diawal tadi orang seperti ini cukup bahaya kerana mereka mampu menyonsangkan jiwa anak muda hari ini.

Bagi menjawab pendedahan artikel yang MMI keluarkan sebelumnya Klik Sini semestinya orang dalam gambar tersebut bukannya pemimpin dari mana-mana parti politik dalam negara kita.Tapi perlu diingat beliau sudah semestinya merupakan pemimpin kepada pekerja mahupun anak buahnya dalam perniagaan yang dijalankan malah jika tidak pun beliau tetap memimpin kepada diri sendiri dan keluarganya.

Amat jelas sekali manusia seperti ini cukup bahaya kepada masyarakat kita samalah seperti Anwar Ibrahim hari ini seorang manusia yang cukup bahaya bukan saja kepada rakyat malah kepada negara.

Dalam soal ini kedua-duanya sama bahaya.Hati-hatilah..

Namun persoalan besar disini mengapa agaknya perkara seperti ini berlaku ? Adakah ianya salah kerajaan Barisan Nasional ? Apakah ianya kesalahan UMNO ? 

Melihat kepada rentetan peristiwa demi peristiwa yang telah berlaku sebelum ini MMI simpulkan ianya berpunca daripada longgarnya kekuatan kita sebagai bangsa Melayu untuk berkeras dalam soal ini.

Melihat sikap Pas yang berdiam diri tatkala isu-isu sensitif seperti ini mengambil tempat amat mengecewakan dan ianya menjadi pencetus kepada apa yang sedang berlaku hari ini.

Walau apa pun yang berlaku dan bakal berlaku kita sebagai orang melayu yang beragama islam perlu teruskan gerak kerja kita membasmi kemungkaran.Insyaallah kejayaan bakal tiba.   

Pssstt Selepas MMI remove beliau dari Friend dah tak nampak bayang dah..Huhh lega,apa dia ingat MMI main belakang punya kaki ka ??? 

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels