Followers

Tuesday 3 July 2012

Pulau Pinang - Pencacai Guan Eng Cabar Maruah PERTIGA !!


Kejadian yang berlaku di Teluk Bahang jelas memperlihatkan sikap pencacai Guan Eng yang sanggup bergaduh sesama bangsa dan mereka yang seagama.

Malah MMI melabelkan Pas khususnya sebagai pencacai paling dayus kerana mempertahankan Guan Eng daripada mempertahankan bangsa seagama sendiri.

Pergaduhan yang berlaku di Teluk Bahang ketika Guan Eng hadir disana sudah cukup membuktikan bahawa rakyat Pulau Pinang sudah menolak Guan Eng dan Pakatan Hapraknya.

Paling memalukan adalah sikap Guan Eng sendiri yang terus-terusan menyalahkan UMNO dan BN sedangkan kejadian yang berlaku langsung tidak melibatkan mereka.

Guan Eng dan Pakatan Haprak Pulau Pinang ternyata tidak mahu menerima hakikat bahawa bukan saja UMNO dan BN menolak mereka malah terdapat NGO-NGO dan rakyat keseluruhannya turut menolak Pakatan Haprak.


Punca pergaduhan amat jelas dilihat apabila YDP PAS kawasan Teluk Bahang Abdul Samad Bin  Abd Manaf memegang leher ahli PERTIGA kerana geram gambar Guan Eng telah  dikoyakkan dihadapanya.Sampai begitu taksub pencacai Guan Eng?


Seperti biasa Guan Eng tetap menyalahkan UMNO dan BN.Ketua Menteri paling celaka ni amat jelas berbohong malah turut menyatakan beliau mengalami kesan luka-luka dan lebam di seluruh badan sedangkan kedudukan beliau daripada tempat kejadian agak jauh dan mustahil untuk beliau mengalami kecederaan.

Lagi berita matkilaupenang dan pisau.net

Malah menyalahkan anggota polis kerana tidak bertindak menjaga keselamatan beliau juga merupakan pembohongan paling dasyat kerana jelas dari rakaman video di atas pihak polis menjalankan tugas mereka dengan baik.

Mungkin dari dalam kereta Guan Eng cederakan diri sendiri kot !!

Apa pun MMI kesian pada juak-juak Pas,sudahlah perjuangan hari ini ditukar kepada negara berkebajikan,dijadikan pula pencacai kepada Guan Eng dan Pakatan Haprak..Tak sedar diri lagi ker ???????

Kepada seluruh rakyat Pulau Pinang sudah-sudahlah jom kita sama-sama antar Guan Eng balik Melaka.Pastikan BN pilihan anda waktu mengundi nanti.

MMI.

1 comment:

  1. gambar tohan pakatan dikoyak...
    sebab tu org pas meroyan...

    pejuang hamas...

    ReplyDelete

Labels