Followers

Thursday 16 August 2012

HOT ! Apa Hal Pula Nii..??


Gambar siapa pula ni yang tersebar ? Dalam bulan-bulan puasa pun masih ada yang nak sebar-sebar gambar ke ? Macam-macam hal..

Ampa semua jangan marah sebab gambar di atas tidak ada kena mengena dengan apa - apa kepentingan dalam dunia politik.Cumanya MMI nak berkongsi dengan ampa semua sempena ketibaan Hari Raya Aidilfitri yang tak berapa hari saja lagi ni dengan beberapa iklan yang cukup menyentuh kalbu.

Cuma satu ja kalau ada di kalangan ampa yang tengok video-video ni tak rasa sedih,sebak dan yang  sewaktu denganya MMI tabik spring lah sebab dia punya touching tu pehh berlinang air mata.

Jom kita tengak MMI bawakan mengikut ranking..





Tu dia ada yang berlinang air mata hehehe kan MMI dah kata touching punya..Apa pun terbaiklah iklan-iklan ni sekurang-kurangnya menyedarkan kita bahawa kasih sayang itu amat besar ertinya apatah lagi sesama keluarga.

Apa pun ada satu lagi video ni yang ampa semua kena tengok sebab antara pengisiannya adalah perkara yang paling penting sebelum kita sama-sama berhari raya.


Haa kepada semua jangan lupa bayar zakat fitrah yea..Penting tu sebab setiap zakat yang kita keluarkan akan dapat membantu ribuan malahan jutaan mereka yang mungkin kurang bernasib baik .Dapat pahala tu bro..

MMI mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Berpuasa dan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri buat semua.


MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels