Followers

Thursday 11 October 2012

Hang Nak Apa Haram Jadah Ooi ????


MMI rasa semua dah sedia maklum dengan isu terbaru berkenaan sorang pompuan Cina DAPigs paling biadap yang cuba melakukan provokasi di PWTC baru - baru ini.

Kehadiran beliau jelas dengan niat terancang untuk melakukan provokasi dan mengharapkan jika di Bangunan PWTC atau UMNO, akan ada berlaku perkara-perkara yang boleh menjadi berita sensasi. Walaubagaimanapun wanita tersebut di berkas setelah berlaku kekecohan.

Beliau di berkas kerana enggan memberikan beg sandangnya untuk diperiksa oleh petugas keselamatan kerana mereka mempercayai yang beliau mungkin mempunyai sebab lain untuk berada di bangunan UMNO itu.


Soalnya apa yang menyebabkan wanita tersebut begitu biadap malah langsung tidak memperlihatkan sikap toleransi seperti mana rakyat Malaysia lain yang berbilang bangsa lakukan selama ini.

Apa yang MMI boleh simpulkan ianya kerana pengaruh dan tindakan juak-juak pembangkang yang sebenarnya menjadi dalang dalam apa yang telah dan sedang berlaku.


Siapakah sebenarnya samseng yang dimaksudkan oleh wanita Cina biadap tersebut kerana dari tingkah laku jelas sekali beliaulah yang sebenarnya samseng.

Apa pun MMI nak tanya Cina tu nak apa ? Nak sangat bangsa Melayu bangkit ka ? MMI yakin jika itu yang dimahukan orang-orang Melayu tak ada masalah bagitau bila dan di mana insyallah Melayu akan hadir !! Ada brani ka ?????

Psstt depa lupa kot cerita pasai 13 Mei ???

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels