Followers

Thursday 18 October 2012

Jika BABI Boleh Mengundi !!


Sebut ja BABI confirm semua orang Melayu dah tahu binatang alah tu HARAM untuk di makan.Malah sejak dari kecil lagi orang Melayu Islam dah dididik supaya menjauhinya.Begitulah BABI dari perspektif orang-orang Melayu dan agama Islam and don't get me wrong BABI aa bukan ABBI.

MMI pun dalam kategori ini kerana dididik sedemikian rupa oleh arwah bapa dan pendidikan agama yang diberikan walaupun taklah sehebat mereka yang mengaku alim dan pemimpin Islam tu.

Tapi sejak dua menjak ni muncul pula orang Melayu yang sifatnya seolah-olah makhluk asing kepada bangsa Melayu itu sendiri.

Pasti ramai yang kenal dengan Mat Sabu Timbalan Presiden PAS yang dipilih oleh majoriti perwakilan juak-juak PAS bagi membantu Hadi selaku Presiden.

Malah ungkapan beliau yang lebih rela makan babi dengan Guan Eng dari makan ayam dengan Najib cukup mengejutkan banyak pihak.


Pasti ramai yang sudah kenal siapa Mat Sabu yang tidak pernah sunyi dari kontroversi namun hakikatnya bagaimana seorang pemimpin parti bertaraf nombor dua yang kononnya memperjuangkan Islam boleh mengeluarkan ungkapan sedemikian ?

MMI yakin sekiranya BABI boleh mengundi sudah tentu Mat Sabu kini sedang berceramah di depan puluhan ribu BABI untuk mendapatkan sokongan demi meraih kemenangan bernafsu PAS dan Pakatan Haprak dalam impian menuju Putrajaya.

Tak dengar pula pemimpin-pemimpin PAS yang tegur Mat Sabu dalam perkara ni ! Nampak sangat HAPRAK..

Psst Ada setengah juak PAS kata biasalah tu Mat Sabu......

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels