Followers

Thursday 4 October 2012

Kategori Dewasa !! Roti Hotdog - Apa Yang Istimewanya ??


Pasti semua orang dah biasa sangat makan segala jenis roti tak kisahlah apa rasa pun tapi ada satu roti ni berintikan hotdog yang sangat berlainan dari segala jenis roti yang lain.

MMI antara penggemar roti hotdog juga tapi selama ini tak pernah lagilah jumpa roti yang sebegini,

Al-kisahnya di negara matahari naik mana lagi kalau bukan di Jepun sana , puak-puak ni kalau dalam bab mereka cipta dan menghasilkan sesuatu tu dah jadi macam mainan ja.

Jadi antara yang direka mereka termasuklah bab makanan.Jika sebelum ini MMI pernah menceritakan berkenaan penghasilan daging tiruan Baca Sini  kini mereka mereka cipta pula roti hotdog yang MMI rasa tujuannya untuk melariskan jualan selain dari mencari kelainan.

Jom kita tengok apa yang istimewa sangat roti hotdog puak-puak jepun ni..




Tu dia aih !! Macam-macam puak-puak ni berinovasi sungguh..Rasa-rasa boleh ka MMI jual benda alah ni dekat mana-mana pasar malam ? Hehe..

Moral Of The Story , walaupun Jepun dikatakan antara negara yang hebat dari segi daya cipta tetapi mereka juga ada kelemahan iaitu tidak ada rasa hormat dan sensitiviti budaya seperti mana kita di Malaysia cumanya di negara kita sekarang ni ada la segelintir puak tu yang dok cuba-cuba..


Psstt Agak-agak kalau dijual di Malaysia , sapa nak beli benda alah ni ?..

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels