Followers

Thursday 18 October 2012

Sial ! Inilah Yang Berlaku Apabila DAPigs Berkuasa ..


Apakah ini yang dimahukan oleh orang-orang Melayu dan Islam di Malaysia ? Tidak ada mana-mana orang Melayu Islam di Malaysia rela melihat institusi masjid dan surau diperlakukan seperti mana gambar diatas.

Inilah antara tindakan biadap puak-puak cauvinis yang kini semakin menjadi-jadi bahkan sikap mereka semakin angkuh apabila berdepan dengan orang-orang Melayu khususnya.Lihat saja di Pulau Pinang apabila DAPigs berkuasa maka nasib orang-orang Melayu semakin ditindas.

Habis segala gerai dan kedai dirobohkan malah sudah ada peniaga-peniaga Melayu dinafikan hak mereka untuk berniaga di Padang Kota yang selama ini menjadi tempat mereka mencari makan.

Bayangkan pihak MPPP di kerah untuk memantau sehingga ke tengah malam sekiranya terdapat mana-mana peniaga yang masih menjalankan perniagaan mereka di tepi-tepi jalan.Sekiranya berkeras segala barang-barang akan dirampas.

Apakah kita pernah mendengar tindakan sebegini berlaku pada ketika BN memerintah Pulau Pinang ?

Berbalik kepada gambar diatas MMI yakin perkara pertama yang pasti berlaku UMNO bakal dituduh sebagai dalangnya dengan tujuan mahu memburukkan DAPigs dan hampir pasti akan disokong oleh-oleh juak-juak pencacai PAS.

Apa ingat orang-orang UMNO tak ada maruah ka ?

Kepada semua orang-orang Melayu Islam di Pulau Pinang mahukah kejadian seperti mana dalam gambar diatas berlaku di masjid dan surau di kawasan anda ?

Inilah antara harga yang perlu dibayar sekiranya membiarkan puak cauvinis DAPigs berkuasa.

Guan Eng dan DAPigs perlu dihumban keluar dari Pulau Pinang !! Pakatan Haprak SIAL !!

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels