Followers

Saturday 3 November 2012

Bukan Setakat Guan Eng , Salleh Man Pun Serupa !!!


Waktu rehat Sidang Dewan Undangan Negeri (DUN) Pulau Pinang bertukar kecoh apabila sebuah pertubuhan bukan kerajaan (NGO) iaitu Pertubuhan Muka Buku Pulau Pinang hadir menyerahkan memorandum.

Kumpulan kecil itu yang tiba sekitar pukul 1 petang berhimpun di pintu masuk dan meminta Pesuruhjaya Pas negeri, Datuk Mohd. Salleh Man menemui mereka dan menerima memorandum untuk membentangkan usul pelaksanaan hukum hudud dalam persidangan.

Walau bagaimanapun, Mohd. Salleh enggan keluar dan hanya menghantar wakilnya menyebabkan kumpulan yang diketuai Salleh Ismail itu tidak berpuas hati.

Keadaan juga mula kecoh apabila beliau menggunakan pembesar suara mendesak Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Permatang Pasir itu keluar.

"Kami tidak mahu menyerahkan memorandum ini kepada pembantu peribadi beliau kerana sebelum ini sudah banyak kali ditipu ADUN Batu Maung, Datuk Abdul Malik Kassim yang hanya menghantar wakilnya.

Puak-puak ni cakap saja besar tapi penakut . Bayangkanlah jika di DUN , pemimpin Pakatan Haprak  melalui Guan Eng boleh pula mengusulkan supaya Datuk Azhar selaku Ketua Pembangkamg di gantung 6 bulan apalah sangat kalau nak berdepan dengan NGO ?

MMI ingatkan Guan Eng sorang saja macam celaka rupa-rupanya Salleh Man pun serupa !!

Hampeh....

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels