Followers

Monday 12 November 2012

Guan Eng , Ang Tunggu Apa Lagi ????


Tadi masa MMI singgah minum kat sebuah gerai terdengar beberapa orang yang asyik bersembang menyebut "Guan Eng ! Ang tunggu apa lagi ?" terpaling seketika MMI melihat gerangan siapakah yang berbicara sedemikian.

Oh rupa-rupanya sekumpulan anak muda dengan beberapa orang tua separuh umur yang begitu asyik membicarakan soal politik di Pulau Pinang.

Hebat ! Itulah perkataan pertama yang bermain difikiran MMI , pertamanya untuk makluman ampa semua kumpulan yang bersembang tu bukan dari kalangan rakan sebaya.Mereka bercampur 3 anak muda dan 2 orang tua separuh umur.

Keduanya , mereka bukan dari tempat yang sama , dari pemerhatian MMI mereka kebetulan duduk semeja.Malah yang paling menarik perhatian MMI adalah sembang politik tersebut berlaku di restoran Sungai Buloh.

Tu dia punya hebat ! Ampa semua nampak dak betapa orang dah mula meluat dengan Guan Eng ni ? semalam pun ada cerita lagi ampa tengok gambar kat bawah tu...


Nak tau apa yang berlaku ampa baca di blog Anak Seberang Klik Sini . Rasanya MMI pun nak tanya jugalah Guan Eng ! Ang tunggu apa lagi ??? Mau dok belah buang ....

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels