Followers

Sunday 5 April 2015

Azizah Dah Mula KEMPEN Siap Dengan Manifesto Paling Awal , Nak Tau BACA !!!

KETUM dah memang confirm MELIWAT apatah lagi memek muka sedih Wan Azizah dan anak beranaknya tetap GAGAL untuk memancing simpati daripada DYMM SPB Yang Di Pertuan Agung untuk mengampunkannya.

MMI tinjau-tinjau juga ada ke tidak puaka-puaka lahanat PKR yang nak langgar Agung sebab keputusan tu , nampaknya tak ada .. baguslah !

Dan macam biasa , bila dah jelas maka kerusi di Permatang Pauh WAJIBlah di kosongkan !

Setakat ini diberitakan kerusi itu tetap menjadi milik PKR , parti caca marba yang dah lama menggunakan warga Permatang Pauh untuk kepentingan keluarga KETUM.Tapi sebahagian daripada warga Permatang Pauh tu bukan sedaq !!!! Malah mereka lebih rela diri dipergunakan asalkan hati puas.

Tertanya-tanya juga MMI , kepuasan apa yang mereka dapat ? Oh rupa-rupanya puas sebab dapat tentang UMNO.Apa punya haprak , kalau bukan UMNO bumi Permatang Pauh jadi lagu tu ka ? Sorry to say apa yang terdapat di bumi Permatang Pauh itu hadir di kala KETUM masih bersama UMNO.So jangan dok spin sangatlah , cuba catatkan apa yang PKR dah bawa mai di Permatang Pauh ?

Semalam diberitakan Jijah Omega balik ke kawasan seperti mana dia pernah balik ke bumi Kajang satu ketika dulu.Dan dari lagaknya tu boleh kita katakan dialah bakal calon PKR yang akan bertanding dalam PRK nanti.

Tapi ada cerita lawak beb ! Balik dan bersiar-siar dengan kipasnya di Up Town PERDA .. Pandai puak-puak politik macam ni memang pandai , dia cari tempat orang ramai nak tunjuk muka hahahahaha yang join pula tu si ADUN lembap Penanti hah eoklah...Cuba ampa tengok apa yang depa dok tunjuk tu ??

Hahahahaha Jijah tunjuk jalan kat Up Town tu berlubang , jadi mungkin dia akan bawa isu ni ke Parlimen nanti kalau dia menang kerusi Permatang Pauh.

Jadi kepada warga Permatang Pauh janganlah lupa untuk mengundi dia nanti sebab dia nak tampung lubang tu !!!!

Inilah dia MANIFESTO Jijah dalam PRK Permatang Pauh nanti .. LUBANG di Up Town akan tutup !!

Apa punya bingai ... Agak-agak ler beb , janganlah teruk sangat apa alasan sekalipun penyebaran gambar semacam ni jelas memperlihatkan betapa dungunya si Jijah ni.

Oh ya dalam kedua-dua gambar tu , nampak tak ramaikan orang dok mai salam dengan dia ? Tak nampak ker ? Ish ish kesian ... Dan kalau diperhatikan betul-betul gambar atas sekali , kakak yang kat belakang tu buat dek jer ! Aku shopping lagi bagus !!!

Untuk pengetahuan semua bukan setakat lubang beb .. Sampah bau busuk lagi menjijikkan dah lama terbarai di kawasan sendiri.Tak buat apa pun selama ni ?? Baca SINI 

Oklah gang .. cukuplah setakat ni dulu , nanti MM sambung lagi , bukan apa ada lagi satu kisah kononnya puak-puak PAS dikatakan tak mau turun bantu puak PKR masa PRK nanti ! Betul ker ? Nanti MMI ulas na !!!

MMI

4 comments:

  1. Kita akan saksi pertembongan dua puak pkr....azizah dan azzmin. Akan ada sabotaj untuk ajtuhkan Azizah jika jadi calon paksaan. Dan akan ada sabotaj kalau calon azzmin berjaya.

    ReplyDelete
  2. kalo betul nak bantu ..pi la kat flat "umah merpati" seberang jalan tu jijah oii ...
    tanya diorang apa masalah duduk kat situ ... kalo berani la

    ReplyDelete
  3. siap yg ganti jawatan KETUM bila dia di penjara ni?

    ReplyDelete
  4. Dia nak tanding dan menang untuk jadi ketua pembangkang...huh giler kuasa kroni sungguh

    ReplyDelete

Labels