Followers

Saturday 24 November 2012

Inilah Susahnya Bila PR Guna Blogger Suam-Suam Kuku


Inilah padahnya bila buat kerja tak fikir , lepas tu semangat dalam diri tu berkobar-kobar nak hentam orang jadi kerja pun main balun ja.MMI bukan nak cari musuh tapi agak-agak la nak mengata pun ! MMI tahulah fitnah tu dah jadi hobi tapi tengok-tengok la sama.

Kisahnya pasai sorang blogger pro pembangkang ni , bukan main galak lagi membuat tuduhan kononnya kerajaan Malaysia menjalankan perniagaan dengan pihak Yahudi Israel.Di tuduhnya pula kerajaan Malaysia jual minyak sawit kepada Israel sampaikan puak-puak bangang yang suka sangat dengan manisan FITNAH ni berpiket.


Laa kot ya pun siasat la dulu ! Nampak sangat terdesak nak dapatkan sokongan maka kerja jahat berbau hasutan pun dilakukan..Inilah kerja buat puak-puak Pakatan Haprak...."Tagline" bukan main hebat "Menghasut Dengan Fakta" malu la weiii...

Nah sekarang tengok apa blogger kita Dr MiM jawab..


Mukhriz Mahathir sendiri menafikan fitnah pakatan haram pembangkang itu. Sila baca :



"Printscreen" itu MiM ambil daripada satu blog pro-pembangkang. Tetapi malangnya, blogger yang pernah MiM londehkan beberapa kali kerana berbohong itu turut menyiarkan bil di bawah apabila menulis kononnya kaitan dagangan di antara Malaysia - Israel. 


Apabila anda membaca tanpa kaji betul-betul, anda tentu termakan dengan pembohongan besar (sekali lagi). Anda tentu percaya bil tersebut ada kaitannya dengan Israel.

Padahal, destinasi penghantaran minyak kepala sawit itu adalah ke Adabiya, Egypt! Lihat di bawah :


Macam MMI sebut di awal tadi lah puak-puak ni main hentam saja malah kini di laman-laman blog dan portal pro Pakatan Haprak mereka sedang memainkan isu ini kononnya urusan perniagaan dengan syarikat Bunge Agribusiness Singapore Pte Ltd adalah bukti bahawa kerajaan mengadakan urusniaga dengan YAHUDI.

Pasti ramai yang nak tahu sejauh mana kerajaan Malaysia terlibat dengan tuduhan kononnya kita menjalankan perniagaan dengan pihak YAHUDIkan ? MMI akan bawakan kepada anda semua dalam entri yang seterusnya jam 8.00 malam nanti.

kredit to Dr MiM

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels