Followers

Saturday 24 November 2012

Nah Ambik Ang !!


MMI nak ucap terima kasihlah dekat Nik Aziz kerana telah menyedarkan rakyat Malaysia khususnya yang beragama Islam bahawa PAS sebenarnya adalah parti politik yang harus ditolak dalam PRU 13 nanti.Sikap putar belit Nik Aziz selama ini bakal berakhir dalam masa terdekat dan hampir pasti PAS bakal menerima kesan di atas putar belit Nik Aziz sendiri.

Percayalah PAS akan jatuh tersembam angkara Nik Aziz,Haji Hadi dan Mat Sabu.Tak percaya ampa tunggu pilihan raya.

Mursyidul Am Pas ,  Nik Aziz mendakwa doa 'UMNO K.O.' yang dibacakan adiknya Nik Razi baru-baru ini bermaksud supaya parti itu atau lebih tepat Barisan Nasional (BN) kalah dalam pilihan raya umum.

Beliau mendakwa, ramai pihak khususnya pemimpin UMNO tersilap sangka kerana tidak faham ajaran Islam serta tidak membaca dan menghayati al-Quran.

"Sekarang orang sibuk memperkatakan doa UMNO K.O., mereka ingat kita berdoa supaya Allah turunkan bala macam banjir dan sebagainya.

"Kalau minta turun bala begitu, bukan mereka sahaja yang mati, kita pun akan mati juga, maksud doa itu agar rakyat tidak beri undi mereka (kepada BN), maka akan selesai, habislah UMNO.

"Kita mahu rakyat pilih dan pangkah gerakan Islam, inilah yang ditinggalkan Nabi Muhammad SAW, bukan (fahaman) kebangsaan, bukannya kita nak suruh turun bala, tapi puak-puak ini tidak faham kerana dia tidak baca al-Quran," katanya.

Spin Nik Aziz oi jangan tak spin !!...MMI dah masak sangat dah perangai buruk si Nik Aziz ni sebab suka cakap bohong dah tu berbelit-belit.

Memang hebatlah Islam PAS sampaikan sanggup berkawan dengan Iblis semata-mata nak jatuhkan BN dah tu pula ada sorang mamat lagi sanggup makan BABI dengan Guan Eng dari makan ayam dengan Najib.

Terbaiklah PAS sampaikan tak ada sapa pun dari kalangan pemimpin PAS yang tegur puak-puak ni.Islam sungguh PAS ni...Tapi apa nak hairan ye tak ? kawan sendiri pun pecat sebab rampas arak di Selangor..

Ampa pikiaq sendirilah !

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels