Followers

Saturday 24 November 2012

PANAS Menteri Besar Terlibat SKANDAL ?!!

Gambar Hiasan
Fuh skandal yang satu ni mesti haru biru jadinya.Di khabarkan seorang pemimpin politik yang memegang jawatan sebagai Menteri Besar terlibat dengan SKANDAL yang pastinya bakal meruntun jiwa dan juga para penyokongnya.

MMI rasa kemungkinan untuk beliau di calonkan semula pada pilihan raya nanti pasti suram.Sudah tentu beliau bakal menyesal dengan apa yang telah beliau lakukan cuma yang agak peliknya Menteri Besar ni terlibat dalam SKANDAL tersebut kerana kawan-kawan beliau sendiri yang pedajalnya.

Biasalah manusia ni ada peluang rembat lah bila dah kantoi kawan-kawan yang lain buat bodoh ja..MMI pun kesian juga dengan Menteri Besar ni tapi apa nak buat dah dia pilih jalan macam tu.

Pasti ampa semua nak tahu siapa si gerangan tuan tubuh tersebut kan ? Siapa lagi kalau bukan Khalid Ibrahim yang cukup pemurah kerana baru saja menghadiahkan bas mewah kepada si Anwar raja putar alam.

SHAH ALAM 23 Nov. - Seramai 100 individu berstatus ibu tunggal mengadakan demonstrasi di hadapan bangunan Kerajaan Negeri Selangor bagi menuntut elaun yang diperuntukkan berjumlah RM10.9 Juta sebagaimana yang dijanjikan Kerajaan Pakatan Rakyat Negeri pada Pilihan Raya Umum ke 12 (PRU12) yang lalu.

Wakil Ibu Tunggal tersebut turut menyerahkan memorandum berkaitan tuntutan tersebut kepada Timbalan Speaker Dewan Undangan Negeri, Rodziah Ismail.

"Kami datang ke mari dengan tujuan menghantar memorandum kepada Menteri Besar untuk menuntut janji. Kita mahu janji dikotakan. Kalau janji tidak dikotakan, kita dianiaya.

"Apabila menang kita ditinggalkan begitu sahaja," kata Pengerusi Ibu Tunggal Murtini Kasman kepada pemberita.Baca Seterusnya



MMI tak nak komen panjang-panjang sangatlah cumanya ampa perasan tak manifesto sendiri pun tak boleh nak tunaikan tapi boleh pula keluar duit beli bas untuk tujuan kempen politik ? Betullah dia kata duit tu duit dia sendiri tapi soalnya kalau dah duit sendiri banyak bagai kenapa tak gunakan duit tu untuk tunaikan janji pada rakyat dulu ?

Kalau Khalid kata duit kerajaan negeri tak cukup tapi Khalid ada duit sendiri kenapa tak salurkan pada rakyat untuk tunai janji ? Bas boleh beli bang !! 

Haaa nampak tak ? celaru puak-puak ni !! Rakyat Selangor ampa dok kena pengena dengan puak-puak ni ja !! 

Kencing kuat , Pilihlah lagi ! 

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels