Followers

Thursday 8 November 2012

PANAS Pemimpin PAS Di "SUAP" Setiap Bulan ?!!


Benarkah maklumat yang MMI dapat ni ? Kalau benarlah maka pemimpin parti dalam Pakatan Haprak ini tidak kurang hebatnya.Kalau selama ini ramai yang sudah pun mengetahui berkenaan isu dana asing yang disalurkan kepada pimpinan daripada PKR dan DAPigs namun kini PAS juga tidak ketinggalan.

Apa mungkin mereka yang selama ini sering menuduh pemimpin UMNO rasuah sebenarnya lebih hebat dari itu malah mereka dikhabarkan dijaga seperti anak ayam diberikan makan secukupnya.

Menurut suatu berita , Mat Sabu menerima setiap bulan sumbangan sebanyak RM15,000 tunai di Pulau Pinang. Biasanya Mat Sabu akan ke Pulau Pinang di awal bulan untuk kutip wang tersebut.

Seorang petugas dikatakan akan menyerah 150 keping wang tunai bernilai RM100 dalam sampul yang mana Mat Sabu terimanya tanpa mengira samada ianya cukup atau tidak.

Dikatakan juga bahawa petugas ini telah diamanahkan oleh majikannya untuk “jaga” keperluan Mat Sabu. Petugas ini turut maklum bahawa ada lagi beberapa rakannya yang ditugaskan untuk menyalurkan dana kepada pemimpin PAS yang lain namun beliau tidak tahu siapa yang “JAGA” siapa.

Strategi mereka ialah seorang “JAGA” seorang pemimpin PAS supaya maklumat tidak bocor.

Fuh jika benarlah maklumat ini memang celaka puak-puak ni.Manakan tidak dipentas-pentas ceramah bukan lagi main mengutuk sana sini alih-alih mereka sendiri yang terlibat , diam pula tu !!

MMI rasa memang tak ada benda pun si Mat Sabu ni sanggup makan BABI rupa-rupanya memang dasar komunis , BABI tu antara bahan makanan puak-puak depa !!

Emm kalau benar patutlah sampai boleh pakai "ALPHARD" ??? hebat-hebat!!


MMI.

2 comments:

  1. kompom duit tu untuk tutup mulut diorg andai DAPigs bantai melayu dan islam..diorg pulak lepas tu akan menyuap 'cota' diorg kat dlm mana2 lubang nikmat yang boleh disuap..tak kiralah bini org ke..anak dara..takebeeeerrrrr

    ReplyDelete
  2. ish ishh saudara admin dan anymous bertaubatlah dari membuat fitnah, tak ke mana nanti kita.....hidup di dunia menabur fitnah bencana nanti di akhirat. takutlah Allah dan takutlah api neraka.

    Tak tertahan nanti saudara menanggung azab neraka akibat memfitnah. Cukup2lah mengamou dan membela pemerintah yang jahil dan tak amanah. Makan duit haram seciput untuk buat kerja memfitnah ni nikmatnya hanya sebentar, yang kekal akhirat sana.........jom bertaubat saudara admin dan saudara anymous.

    ReplyDelete

Labels