Followers

Tuesday 20 November 2012

PUNGGAH Artis Bertudung Di Tangkap Bercium MULUT ?!!


Kebelakangan ini begitu ramai artis wanita Malaysia yang sudah pun bertudung malah penghijrahan ini merupakan sesuatu yang amat baik sekali.Jika dulunya barisan artis sentiasa di lalelkan sebagai seksi dan seksa kini ianya semakin menampakkan perubahan.

Terbaru di beritakan seorang artis bertudung telah ditangkap bercium di depan khalayak ramai.Aduih siapa pula artis yang di maksudkan ni ?? Kalau benar lah mengapa ianya berlaku ? Bertudung pula tu ??

Jom kita terjah cerita kat bawah ni .....
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Laa Shila Amzah rupanya !! Apa cerita ni...Penyanyi Shila Amzah memohon maaf kepada peminat kerana tindakan spontannya mencium tangan kekasihnya pelakon Sharnaaz Ahmad ketika namanya diumumkan sebagai pemenang Lagu Terbaik menerusi Patah Seribu pada Anugerah IndustriMuzik (AIM) ke-19, malam Sabtu lalu.

Shila atau nama sebenarnya Nur Shahila Amir Amzah, 22, berkata, tindakan itu dilakukan secara tidak sengaja lebih-lebih lagi pada ketika itu dia berada di samping orang yang disayanginya apabila pengumuman dibuat.

"Saya ingin meminta maaf atas kekhilafan saya. Ketika itu saya terlalu teruja dan pengumuman itu dibuat ketika saya berada di samping orang yang saya sayang.

"Ia merupakan satu pengajaran besar dan saya bukanlah seorang yang sempurna," katanya.

Pada AIM19 yang diadakan secara langsung di Stadium Malawati, Shah Alam itu, aksi Shila mencium tangan Sharnaaz selepas diumumkan sebagai pemenang Lagu Terbaik menimbulkan perasaan kurang senang pada khalayak.

Aduhai inilah masalahnya apabila kita terlalu mengambil mudah dengan setiap perkara yang kita lakukan.Apa pun tindakan Shila mencium tangan kekasihnya itu adalah satu kesalahan besar yang tak sepatutnya berlaku apatah lagi dilakukan didepan khalayak ramai sedangkan mereka tiada apa-apa ikatan sah.

Walaubagaimanapun MMI memuji tindakan Shila yang cepat mengakui kesalahannya dan memohon maaf kepada semua pihak.Semoga Shila Amzah lebih berhati-hati selepas ini dalam setiap perbuatannya.

Psstt Dah ada kekasih rupanya !!

MMI.

3 comments:

  1. Cium tangan rupanya. Big deal! Malaysia is a Taleban state in the making?

    ReplyDelete
  2. "Anonymous20 November 2012 14:26
    Cium tangan rupanya. Big deal! Malaysia is a Taleban state in the making?"

    Kenala jaga adab sopan sebab dia Islam. Kalau HARAM tetap HARAM dan jangan ambil sikap sambil lewa tentang benda-benda kecil mcm ni

    ReplyDelete
  3. Kalo aku, aku akan jawab "rupa sama macam saya tapi bukan saya. Perut berbeza".

    Hehehe.

    ReplyDelete

Labels