Followers

Sunday 25 November 2012

Sahabat Mana Yang HENTAM Anwar Sampai Tersedak Nii ?!


Setelah 16 tahun menikmati hidup sebagai pemimpin negara; setelah menjawat jawatan TPM melalui sistem yang sama; tiba-tiba sekarang Anwar nak main cerita lain! Anwar meludah balik sistem yang mengangkat dia! Anwar meliwat kembali amalan demokrasi yang meletakkan dia ditakhta kedua Putrajaya! Anwar mensodomi SPR yang menjadikan dia pemimpin Malaysia!

Inilah dia namanya Politik Dualam - amalan demokrasi songsang dan politik luar-tabi'e semata-mata kerana tidak dapat memenuhi nafsu Anwar untuk menduduki takhta utama Putrajaya!

Akhir kalam, rakyat Malaysia perlu ingat! Adakah ini jenis pemimpin yang kita mahu nobatkan sebagai Perdana Menteri? Yang apabila berdepan dengan masalah sentiasa meminta campurtangan asing!

Jangan lupa semasa Malaysia menghadapi krisis ekonomi dan kewangan yang serius tahun 1998; apabila ekonomi negara merudum akibat serangan penyangak matawang Yahudi!

Tiba-tiba Anwar mencadangkan Malaysia menerima penyelesaian asing yang ditawarkan oleh International Monetary Fund - IMF - sebuah badan antarabangsa yang dikuasai Yahudi! Tawaran yang jika diterima akan menyebabkan negara kita terjerut selama-lamanya sebagai hamba 'abdi Yahudi! Lihat kepada negara-negara yang menerima pakej IMF; sehingga hari ini masih tercungap-cungap didalam belitan IMF!

Alhamdulillah kita bersyukor kerana negara diletakkan dibawah kepimpinan Tun Mahathir Mohamad; yang telah berjaya menggunakan formula penyelesaian sendiri yang berjaya membawa Malaysia keluar darpada kemelut serangan Yahudi itu!

Jika tidak, na'uzubillah, mungkin negara kita Malaysia sudah pun terjajah dan dijajah ekonominya oleh kuasa asing!

Sebab itu rakyat Malaysia wajib membuka mata! ALLAH telah memberikan kita satu demi satu isyarat dan bukti; betapa Anwar dan Pakatan Luar Tabi'e & Pakatan Songsang yang diketuainya wajib ditolak! Wajib dihapuskan melaui PRU 13 nanti!

Daripada isu pluralisma, liberalisma, kalimah ALLAH, sumpah baiah talak tiga, amalan seks songsang dan luar tabi'e LGBT, mengidolakan komunis, sehingga mahu memberi kebebasan untuk bangsa Melayu beragama Islam murtad! Kini mahu negara asing campurtangan dalam hal urusan dalam negara kita yang berdaulat dan merdeka ini!

Apa lagi yang kita tunggu? Berapa banyak lagi solat hajat dan doa yang nak ditadahkan? Berapa kali lagi bukti dan isyarat yang kita hendak ALLAH hantar?

Janganlah sampai kita menjadi kaum yang disebut oleh ALLAH: PBB - Pekak, Bisu & Buta!

Untuk makluman ampa semua sahabat yang MMI maksudkan tersebut adalah YB Zulkifli Nordin dan perlu ditegaskan beliau kini sudah tidak lagi menjadi sahabat kepada Anwar Ibrahim kerana Anwar meliwat perjuangannya sendiri demi kuasa.Klik Sini untuk berita selanjutnya.

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels