Followers

Friday 16 November 2012

Umat Islam PALESTIN Kini Di Serang YAHUDI ! MALAYSIA Juga Tersenarai ?


Nampaknya YAHUDI kembali menyerang Palestin dan sehingga entri ini di tulis serangan tersebut sudah pun meragut  nyawa.Memang celaka zionis ni , lepas tu dalam sedar tak sedar puak-puak ni menyerang Palestin sempena Maal Hijrah.

Memang biadap !! Namun ada sesuatu yang harus anda semua ketahui , Malaysia juga sebenarnya turut di serang serentak.Apakah ianya adalah satu perancangan jahat puak-puak zionis di luar sana ?

Apa kaitan pula serangan di Palestin dengan Malaysia ? Sebenarnya Malaysia juga turut diserang oleh puak Yahudi bila mana Irene Fernandez selaku pengarah Tenaganita mengeluarkan kenyataan supaya orang-orang Melayu Islam diberi hak untuk memilih agama serta hak-hak bumiputera dihapuskan.

Bukankah itu juga merupakan serangan terhadap orang Melayu dan Islam di bumi Malaysia ?


Barangkali juga kenyataan Irene si kafir ini turut merupakan gelombang kedua serangan terhadap Malaysia setelah Nurul Izzah memulakan serangan pertama baru-baru ini di sebuah gereja.Klik Sini 

Ternyata puak-puak Yahudi dan Zionis sememangnya licik dalam menyusun gerakan mereka.

Kepada seluruh umat Melayu dan Islam di Malaysia , sedarlah bahawa musuh kita sentiasa mencari peluang untuk memusnahkan kita.

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels