Followers

Mangsa JE Adik Ammar Di Pulau Pinang

Mangsa JE Adik Ammar Di Pulau Pinang

Monday, 17 December 2012

Baik BOGEL Ja Dik Oi !!


Aisey tak malu ke budak pompuan ni pakai macam ni ? MMI bukanlah anti sosial tapi sebagai orang Islam takkanlah sampai tak boleh nak beza ye tak ? Kot ya pun nak tarik perhatian umum atau nakkan kepuasan diri janganlah sampai dedah macam ni sebab yang kat atas tu dah bertutup elok dah !

Ish ish anak sapa lah ni ?? Tapi bebudak zaman sekarang ni dah lain macam sangat , kalau bab berpakaian ni mesti nak kena dedah-dedah sikit tu yang sampai tahap pakai seluar mesti nak kena tunjuk lurah punggung dekat orang.

Macam-macam hal , semalam masa tengah borak dengan kawan terkeluar jugalah isu ni.Tau ka kawan MMI kata apa ? 

Bang Non rilek jaaa..............................
v
v
v
v
v
v
v

Emm macam mana aa ??

Minta maaf semua gambar kurang sensored sikit hehe..

MMI.

No comments:

Post a Comment