Followers

Monday, 17 December 2012

Baik BOGEL Ja Dik Oi !!


Aisey tak malu ke budak pompuan ni pakai macam ni ? MMI bukanlah anti sosial tapi sebagai orang Islam takkanlah sampai tak boleh nak beza ye tak ? Kot ya pun nak tarik perhatian umum atau nakkan kepuasan diri janganlah sampai dedah macam ni sebab yang kat atas tu dah bertutup elok dah !

Ish ish anak sapa lah ni ?? Tapi bebudak zaman sekarang ni dah lain macam sangat , kalau bab berpakaian ni mesti nak kena dedah-dedah sikit tu yang sampai tahap pakai seluar mesti nak kena tunjuk lurah punggung dekat orang.

Macam-macam hal , semalam masa tengah borak dengan kawan terkeluar jugalah isu ni.Tau ka kawan MMI kata apa ? 

Bang Non rilek jaaa..............................
v
v
v
v
v
v
v

Emm macam mana aa ??

Minta maaf semua gambar kurang sensored sikit hehe..

MMI.

No comments:

Post a Comment