Followers

Friday 14 December 2012

BREAKING NEWS Anwar Tersedak Masa Makan Tengahari Tadi ?!!


Bekas Ketua Polis Negara, Musa Hassan hari ini sekali lagi menegaskan bahawa Kes Liwat I dan II Anwar Ibrahim bukanlah satu konspirasi politik untuk menjatuhkan kerjaya Ketua Pembangkang itu.

Musa yang menjadi penyiasat Kes Liwat I pada tahun 1998 dan juga menjawat jawatan Ketua Polis Negara semasa Kes Liwat II menolak campur tangan politik dan menganggap kedua-dua kes ini sebagai "straight forward cases".

Memberitahu kepada portal berita Free Malaysia Today, Musa menafikan sekeras-kerasnya berlaku pemalsuan bahan bukti sepanjang beliau menyiasat dan mengarahkan siasatan kes-kes bekas Perdana Menteri tersebut.

Malah Musa dalam wawancara dengan MalaysiaKini sebelum ini turut mendakwa Anwar pernah cuba untuk campur tangan dalam siasatan yang dijalankan dalam Kes Liwat I dengan mengarahkan beliau untuk melaporkan kepadanya (Anwar) setiap malam.

"(Anwar) minta saya lapor kepada dia tiap-tiap malam. Saya kata tak boleh (sebab) saya profesional. Kalau saya lapor pun kepada Ketua Polis Negara," katanya dalam wawancara tersebut.

Kesian Bang Non tersedak apa  ??

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels