Followers

Tuesday 4 December 2012

SEBAB Pembangkang Mahu Hentikan Pengambilan Anggota Polis Baru !!

Gambar Hiasan
Jika sebelum ini MMI ada mengeluarkan entri berkenaan persoalan mengapa pembangkang mahu menghentikan pengambilan anggota baru bagi pasukan polis Baca Sini kini segalanya terjawab.Berdasarkan apa yang berlaku fahamlah MMI bahawa barisan pembangkang khususnya Nurul Izzah mempunyai perancangannya tersendiri.

Perancangannya adalah menggantikan kekosongan anggota polis dengan unit-unit sengal PAS ! Haha mesti ada yang terkejut bukan ? Tapi jangan terkejut dulu , berdasarkan apa yang berlaku dan terkini barangkali ianya benar.


Berdasarkan berita di atas jelas sekali anggota unit sengal PAS sudah pun menjalankan tugas-tugas anggota polis.Apa puak-puak tu ingat dah pakai uniform unit sengal tu dah boleh sampai tahap pukul-pukul orang ke ?

Guna otak sikit la bro..

FRU pun selamba badak depa rempuh, apatah lagi remaja-remaja belasan tahun macam ni.

Mereka ada kuasa mutlak rupanya di mana mereka lah polis yang jaga keselamatan, mereka lah mahkamah yang jatuhkan hukuman dan mereka lah juga pelaksana hukuman.. semua dalam satu..

Sungguh islamik tindakan mereka ini ya!.. nampak kumpulan berkonvoi dan dengar bunyi motorsikal yang bising saja, terus mengganggap itu tindakan provokasi.Lagi Berita

Tengah berlatih nak jadi polis kot ??


Ampa mau ka puak-puak anggota sengal ni ganti anggota polis ? Hahaha jangan berangan sangatlah .. 

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels