Followers

Sunday 20 January 2013

Mak Ai !! Ni Dok Buat TATU Ka Apa Ni ??


Tak salah ka naik motor sampai 8 orang ? dah tu siap tak pakai helmet lagi..sekali kalau motor buat ragam mau berdarah kepala lutut puak-puak ni !!

Macam tulah juga cerita tentang seorang perompak ni yang cara penyamarannya agak berlainan dari kebiasaan malah tindakannya lagi dasyat dari puak-puak tengah dok buat aksi akrobatik di atas...

Slidell - Seorang pencuri di Bandar Slidell, Louisiana, Amerika Syarikat (AS) lupa membawa topeng untuk menutupi identitinya dari kamera pengawas.

Pencuri itu pun melakukan improvisasi mendadak dan menggunakan baldi untuk menutupi mukanya.Pencuri yang bernama Richard boudreaux itu berniat untuk mncuri wang di sebuah restoran seafood tempat ia bekerja.


Ia pun menyusup ke dalam restoran tersebut pada malam hari ketika semua pekerja sudah pulang.Namun Bodreaux tidak sedar jika dalam restoran tersebut dipasang kamera pengawas. Pemuda berusia 23 tahun itu pun berusaha menutupi mukanya agar identitinya tidak terungkap.

Awalnya Bodreaux menutup mukanya dengan tangan, namun ia kemudian mencari idea yang lebih bagus. Ia pun mengambil sebuah baldi besar yang ada di restoran seafood itu untuk menutupi kepalanya.Ia pun berjalan masuk ke bilik pengurusan dan tempat kasir dengan ember ada di kepalanya.Baca Seterusnya 

Macam-macam perangai manusia sekarang ! ada sorang kawan tu bagitau MMI setakat mencuri pakai baldi apa la sangat ada puak lagi satu lagi HEBAT bilamana siap beserban semua tapi turut mencuri malah menipu.

Siapa lagi kalau bukan gang-gang berjanggut dalam PAS berkenaan tabung Memali...

Ada sapa-sapa nak pejelas tentang tabung Memali ? 

Yang MMI tau sampai sekarang bukan saja duit kutipan tapi dengan tabung-tabung LESAP !!

Psstt jangan lah mencuri ! kan dah susah bila tertangkap...Apa pun atas kitalah !

kredit to anak seberang 

MMI.

2 comments:

  1. bro
    blog kau masuk aje ada bunyi lagu.
    terkejut woo.. boleh off kan tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sory bro..actually gua tak ada setkan apa-apa lagu..

      Delete

Labels