Followers

Saturday 19 January 2013

Media Pembangkang Di Layan Macam HANJING !!!!


Himpunan Shamsidar baru-baru ini telah mencipta sejarahnya yang tersendiri bila mana kejadian-kejadian yang tidak diingini langsung tidak berlaku seperti sebelumnya khususnya melibatkan kepentingan awam dan pasukan polis.

Apa yang boleh MMI katakan ianya langsung tidak menyamai BERSIH 3.0 namun perlu diingat ianya bukan kerana juak Pakatan Haprak berdisiplin tetapi kerana pendekatan yang diambil oleh pihak polis dan proses transformasi oleh kerajaan yang menyebabkan juak-juak Pakatan Haprak hilang punca.

Dari bisik-bisik yang sampai ke telinga MMI ramai yang merungut kurang "stim" sebab tak dapat pecahkan sesuatu , dasyat sampai macam tu sekali !!

Dalam suasana aman itu sebenarnya berlaku juga provokasi sesama mereka dan niat serta desakan untuk memecahkan pintu stadium yang dilakukan oleh media-media yang pro pembangkang kerana marahkan unit sengal PAS yang mengawal keselamatan.

Apa yang MMI boleh katakan juak-juak media pembangkang dilayan serupa HANJING oleh Unit Sengal PAS ataupun penganjur malah lebih memalukan YB Rony sendiri yang berada di tempat kejadian turut di layan sama rata hingga menimbulkan rasa marah dikalangan media sendiri.



Baru banyak tu dah kelam kelibut macam mana nak ambil Putrajaya ? Rasanya kalau puak ni dapat Putrajaya habis dok pakat bergayut kat atas bumbung tak mau turun..

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels