Followers

Monday 28 January 2013

Mengapa Rambut Khalid Semakin KUSUT ?!


Mengapa Menteri Besar Selangor ni semakin serabut dan rambutnya semakin kusut ? MMI ada jawapannya ampa boleh baca luahan hati rakyat Selangor kat bawah ,

PILIHANRAYA sudah semakin hampir. Aku setuju rakyat kena bangkit tolak kerajaan sedia ada. Aku sudah semakin sedar. Makin lama makin menyampah aku dengan kerajaan.

Memang betul cakap orang ramai. Kerajaan kaki rasuah, kaki penipu dan kuat makan duit rakyat. Paling celaka, janji langsung tidak pernah ditepati.

Mana duit atau elaun yang dijanjikan untuk diberi kepada ibu-ibu tunggal? Mana RM1,000 untuk anak yang dapat masuk universiti?

Mana RM50 untuk budak-budak masuk tadika? Mana pendidikan percuma yang kamu mahu beri?

Mana air percuma? Yang kamu beri hanya RM11 rebat. Itu bukan percuma! Malangnya aku (orang susah) yang menghuni di Flat dinafikan hak untuk mendapat rebat itu! Memang celaka Kerajaan ni!!!

Lebih malang, arak dijual berleluasa di Shah Alam. Rumah urut berlambak-lambak. Dengan hanya RM38 pun dah boleh dapat khidmat urut. Budak sekolah pun antara pengunjung tegar rumah urut. Mereka cakap, belajar itu memenatkan, bila kena urut rasa 'happy'.

Mana janji kata "hari ini menang, esok kita tutup kilang arak"? Kata tax (cukai) dari penjualan itu haram? Memang kaki penipu! Cakap tidak serupa bikin!

Itulah nasib kami rakyat di Selangor. Kami mahu kerajaan baru!!!sumber

Harap rakyat Selangor bersabar masanya sudah semakin hampir dan gunakan peluang itu untuk nyahkan Pakatan Haprak dari bumi Selangor.

Ampa rakyat Selangor kena usaha supaya Khalid dapat berehat , bolehlah dia pi salon buat teknik rebonding ! Sekarang ni tak sempat banyak kerja.... 

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels