Followers

Wednesday 9 January 2013

Nga Kor Ming , RM1000 & Pisau.Net ?!!

Nampaknya Nga Kor Ming semakin meracau kerana pukulan Pisau baru-baru ni.Sememangnya pisau amat tajam apatah lagi kalau ianya menghiris kita , sakit tu !

Susulan daripada hirisan pisau berkenaan isu tanah di Kelantan yang didedahkan baru-baru ni maka hebohlah di seluruh negara Nga dengan Ngeh ni nak saman si pengendali laman blog tersebut.Baca Selanjutnya 

Namun timbul sedikit masalah apabila mereka tidak mengenali siapa pengendali sebenar blog pisau.net  dan ini membuatkan Nga dan DAPigs mengambil keputusan untuk menggunakan cara zaman koboi dulu-dulu dengan menawarkan RM1000 kepada sesiapa yang boleh mengesan pisau.

Berikut adalah kenyataan terbaru daripada mereka yang disiarkan dalam sinar harian ,


MMI cuma nak kata satu jalah , semangat setiakawan yang wujud di antara blogger pro UMNO dan BN bukannya boleh dibeli dengan nilai wang ringgit apatah lagi dengan nilai RM1000 yang ditawarkan oleh DAPigs tu.

Sama ada MMI kenal atau pun tidak dengan pisau.net bukan persoalannya tetapi semangat setiakawan yang wujud diantara rangkaian blogger UMNO dan BN cukup kuat dan rasanya lebih kuat daripada jentera UMNO dan BN yang ada di lapangan nyata.

Cumanya MMI nak minta tolong kepada semua sahabat-sahabat blogger UMNO dan BN , ampa tolong sampaikan mesej ni kepada puak-puak DAPIgs yang MMI sebelum ini sudah pun mendedahkan siapa sebenarnya pisau.

Siapa pisau ampa KLIK SINI 

Sekurang-kurangnya boleh dapat RM1000 dan bolehlah MMI bagi kepada Dr MiM bagi meringankan beban beliau yang baru-baru di saman oleh Khalid Samad.Nak harapkan mereka yang kata pejuang parti pun bercakap ja lebih.

Jadi jangan lupa , kepada sahabat-sahabat semua sampaikan mesej tu pada DAPigs naa..

MMI.

1 comment:

  1. DAP tue parti musibat & tak guna.! depa ingat kita pengecut kot.. lancau ahh..Pegi mamposlah lu DAP.!

    bosan.. lama gua tak masuk fb. tgk laa mlm nie ka gua aktiv balik. geram kat DAP nie.

    ReplyDelete

Labels