Followers

Tuesday 12 February 2013

BANGSAT Mana Tunjuk Iyarat LUCAH Pada Permaisuri Agung ??!


Kalau semua masih ingat satu ketika dulu seorang pemimpin UMNO dari Pulau Pinang pernah di kenakan tindakan disiplin oleh parti UMNO hanya kerana dalam ucapannya menyatakan bangsa Cina adalah golongan pendatang di Malaysia.

Habis seluruh negara kacau bilau dengan isu tersebut , tak lupa juga hampir setiap malam juak-juak pencacai pembangkang meroyan meraban atas pentas ceramah mereka.

Isu tersebut berlarutan sehinggalah pemimpin UMNO tersebut di kenakan tindakan disiplin dan digantung dari parti.Begitulah senario yang berlaku apabila UMNO terlalu menjaga hati pihak lain.

Hebat sekali..Namun apa yang MMI boleh katakan puak-puak ini tidak pernah sedar dan berterima kasih kepada orang Melayu khususnya UMNO dan Kerajaan.

Natijahnya kini , BANGSAT DAP semakin berani apabila kes terbaru seorang lelaki Cina telah menunjukkan isyarat lucah kepada konvoi DYMM Raja Permaisuri Agong sewaktu tiba ke Pulau Pinang tengahari semalam.

Kronologinya adalah seperti berikut :

Pada jam 12:50 tengah hari sewaktu rombongan DYMM Raja Permaisuri Agong berada di Terminal Perlepasan LTAB Bayan Lepas, Leong Pei Koe telah menunjukkan isyarat lucah kepada kenderaan yang diniaki oleh DYMM Raja Permaisuri Agong.

ASP Mohd Fakharuddin bin Abdul Hamid yang merupakan pengawal pengiring DYMM Raja Permaisuri Agong yang melihat gelagat lelaki tersebut telah keluar dari kenderaan pengiring dan merapati LEONG PEI KOE.

Amaran telah diberikan kepada lelaki Cina tersebut yang dia boleh ditahan dan ditangkap di bawah Seksyen 294 (a) KK. Bagaimanapun, lelaki Cina itu mencabar pihak berkuasa agar menangkapnya dan berkata, di Pulau Pinang, polis Melayu tidak ada kuasa kerana Pulau Pinang adalah hak milik Cina.

Baca selanjutnya di MPP 

Untuk makluman semua , dari carian yang MMI lakukan kini sudah ada blog yang mendedahkan wajah seorang lelaki yang dikatakan si bangsat tersebut.Namun sejauh mana kesahihan wajah lelaki yang dipamerkan itu MMI sendiri kurang pasti.Klik Sini 

MMI bukan mahu mewujudkan pergaduhan kaum malah sebolehnya mahu kejadian seperti itu tidak berlaku tetapi tindakan menunjukkan isyarat lucah kepada Permaisuri Agung tidak dapat di maafkan.

Ianya merupakan tindakan menghina bangsa Melayu ! Malah menghina negara !

Kepada pihak berwajib TOLONG LAKUKAN SESUATU SUPAYA ORANG SEPERTI INI MENERIMA HUKUMAN YANG SETIMPAL DENGAN APA YANG DILAKUKANNYA.

PILIHAN TERBAIK LUCUTKAN KERAKYATAN BELIAU !!!!! ADA SOKONGAN ???

MMI.

4 comments:

  1. Setuju Bro,puak celaka DAP ni memang bangsat.

    ReplyDelete
  2. Salah pemimpin Melayu sendiri dalam hal ini, kerana tak berani/nak jaga hati bangsat-bangsat tuh, takut undi hilang dalam PRU. Kalau Melayu yang buat hal laju je pemimpin Melayu ambil tindakan.Makin tak sedar dirilah Bangsat-bangsat nih. Sebab pemimpin Melayu yang ada kuasa bacul/takut deangan Bangsat-bangsat nih.Singkirkan pemimpin penakut ni dalam PRU !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Gua pun setuju bro Halau ja budak bangsat tu keluar dr ngara kita.Anon 16.40 itu yg kadang2 puak-puak ni jadi besar kepala

    ReplyDelete
  4. yeaa.. setuju naa tu..
    slain tindakan LUCUT KERAKYATAN SI BANGSAT NI..
    hukuman sula perlu dihidupkan smula...
    mcm biasa la.. sebab & alasan kukuhnya...
    nak bagi pengajaran kpd si pelaku dan pengajaran kepada orang lain !!

    ReplyDelete

Labels