Followers

Monday 11 February 2013

Al-Kisah Majlis Sambutan Tahun Baru Cina BN Negeri Pulau Pinang


Meriah dan menghiburkan itulah gambaran yang MMI boleh berikan kepada ampa semua tentang Majlis Sambutan Tahun Baru Cina Anjuran BN Negeri Pulau Pinang yang diadakan hari ini di Sek Tinggi Han Chiang.

Jumlah kehadiran yang mencecah lebih dari 80,000 orang itu cukup bagi membuktikan konsep 1 Malaysia yang di bawa oleh YAB Datuk Seri Najib Tun Razak dapat di fahami dan di terima oleh rakyat Malaysia.Rata-rata pengunjung jelas ceria dengan majlis yang diadakan apatah lagi kali ini Barisan Nasional Negeri Pulau Pinang menampilkan artis paling popular di dunia siapa lagi kalau bukan Psy.

Untuk makluman semua , Majlis ini bukan saja dihadiri oleh pelbagai lapisan masyarakat tetapi juga turut mendapat sokongan mereka-mereka dari kalangan penyokong pembangkang.Sebab itu MMI katakan Majlis Sambutan Tahun Baru ini berjaya merealisasikan konsep 1 Malaysia kerana ianya berjaya menghimpunkan semua pihak.

Walaupun pada ketika ini terdapat juak pencacai pembangkang yang tengah spin isu ni melalui penyebaran video di laman you tube tentang suara rakyat tolak BN tapi MMI ada sana bro..dekat jer dengan puak-puak ni..Pakai otak sikit dari 80,000 yang hadir puak-puak ni tak sampai pun 1% so tak menjadi hal pun.

Malahan MMI nak ucap terima kasihlah kepada penyokong pembangkang yang turut sama memeriahkan majlis hari ini dan ampa semua sebenarnya sudah membuktikan bahawa kerajaan sedia ada sememangnya kerajaan yang terbaik dalam menguruskan hal ehwal rakyat.

Majlis yang dihadiri oleh YAB PM serta pimpinan Barisan Nasional dari pelbagai peringkat berakhir petang tadi.

Berikut adalah gambar-gambar sekitar Majlis tersebut ,

KEHADIRAN








KEHADIRAN JUAK PEMBANGKANG menyemarakkan lagi konsep 1Malaysia




UCAPAN & KEHADIRAN PEMIMPIN





PSY










PENONTON 








Tahniah MMI ucapkan kepada Barisan Nasional Negeri Pulau Pinang kerana berjaya menganjurkan Majlis Sambutan Tahun Baru Cina dengan jayanya.

Kepada rakyat Pulau Pinang ingatlah 20,000 rumah mampu milik dan monorel menanti ampa semua buatlah pilihan yang terbaik.

Cuma tadi MMI di maklumkan NO dalam bahasa cara Korea bermakna YES ..Hahaha Tak taulah betul ke tidak ....

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels