Followers

Tuesday 12 February 2013

Gerakan Selamatkan Leong Pei Koe Sudah Di Mulakan !!!


Semalam berlaku insiden yang amat melukakan hati umat Melayu. Raja Permaisuri Agong dihina bila seorang pemuda cina dengan lagak sombong dan samseng telah menunjukkan 'isyarat jari tengah'. Isyarat yang amat lucah dengan maksud untuk tidak menghormati langsung Permaisuri Agong.

Bukan itu saja, pemuda Cina tersebut juga seolah mencabar pihak polis untuk menahannya dan juga telah mengeluarkan kata-kata yang amat menghina bukan saja anggota polis namun umat Melayu. Beliau mengatakan polis tidak berkuasa di Pulau Pinang. Akhirnya beliau ditahan dan disoal siasat.

MMI dapat agak, lepas dibawa ke balai, beliau akan mohon maaf. Itu saja adengan yang selama ini kita mampu lihat, pijak gambar pemimpin dan minta maaf, bakar bendera dan minta maaf malah kini bila Permaisuri Agong dihina maka ucapan yang sama bakal keluar dari mulut manusia yang hidup penuh hipokrit.

Kini, portal suarapakatanrakyat yang perjuangkan segala tingkah dan perbuatan pakatan haram dengan penuh sombong telah keluarkan kempen untuk membela pemuda cina yang asalnya anak Selangor ini, Leong Pei Koe.

Rakyat Malaysia yang waras tidak terkejut dengan pemimpin pakatan haram bila mereka bakal membela manusia yang rendah dan rosak akhlaknya ini. Bukan ini saja kes yang mendapat perhatian dan pembelaan pakatan haram.

Kes Kugan hinggalah kepada kes terbaru Sugumaran yang mati dalam lokap baru-baru ini juga mendapat pembelaan pakatan haram ini. Isu latarbelakang siapa yang dibela tidak diambil kira langsung, yang penting kes yang mampu hancurkan kredibiliti POLIS akan dijadikan modal utama politik mereka.

Lihatlah di SINI bahawa pakatan haram sudah bersedia awal dalam isu membela manusia yang menghina Permaisuri Agong ini.

Ampa semua nak pertahankan BANGSAT tu ke ?

sumber malaysiainstinct   

MMI.

6 comments:

  1. Bangsa kurang ajar punya budak.

    ReplyDelete
  2. Saya menganggap org2 yang bersubahat menolong budak ini dalam erti kata lain menyokong perbuatan budak ini juga harus diambil tindakan undang2 kerana menghina permaisuri kepada ketua negara !!! If PDRM wants to take harsh action, you have my support. Hey Boy, If you are Malaysian please abide by our RUKUN NEGARA.

    -Proud to be Malaysian-

    ReplyDelete
  3. PDRM dah bagi statement td, budak tu bukan tunjuk isyarat lucah kpd Permaisuri, tapi kpd bapanya. Dia bergaduh dgn bapanya sebelum itu (wow..! 'sopan' betul dia ya, bergaduh dgn ayah tunjuk isyarat lucah).

    So... kononnya, ketika dia buat jari tu, Permaisuri dan rombongan lalu di situ, maka jadilah ceritanya.

    Tapi... apa pula alasan yg dia cakap Penang tu negeri orang dia, polis Melayu tak boleh tangkap dia..bla..bla.. tu???

    So again, demi menjaga perpaduan kaum, kita semua orang Melayu harus tutup mata dan pekakkan telinga ya!

    ...bumi dipijak milik orang....

    ReplyDelete
  4. Saya pasti ramai Melayu Melayu bodoh akan tampil mempertahankan Cina bangsat ni.Melayu jenis ni bukan apa.Mereka diupah seratus dua (RM) oleh pemimpin-pemimpin pembangkang yang rakus nafsunya sanggup terjun masuk lubuk dan membaca skrip yang sama seperti yang disediakan oleh ketuanya.Kat Penang tu Melayu tak makin terasak ke hutan.Lepas tu nak kemana lagi ...terjun ke laut ke. Cukuplah Melayu sengsara di Singapura ...jangan pula menjangkit ke Malaysia.Marilah pertahankan Malaysia..Marilah pertahankan Melayu wahai saudara saudaraku......

    ReplyDelete
  5. Pemuda dipenjara, didenda kerana tunjuk isyarat lucah kepada Raja Permaisuri Agong dan polis

    2013/02/13 - 18:04:09 PM

    BALIK PULAU: Mahkamah Majistret di sini menjatuhkan hukuman penjara 30 hari dan denda RM8,000 ke atas seorang pemuda atas dua pertuduhan membabitkan kesalahan menunjuk isyarat lucah kepada Raja Permaisuri Agong dan anggota polis di Lapangan Terbang Antarabangsa Pulau Pinang (LTAPP), Isnin lalu.

    Hukuman terbabit diputuskan oleh Majistret Muhamad Hidayat Wahab sebentar tadi.

    ReplyDelete
  6. Tunjuk fuck kat guan eng, lepas. Daulat meLAYU hang TAK tuah!

    ReplyDelete

Labels