Followers

Monday 4 February 2013

Kita Tengok PAS Ada TELOQ Ka Dak ??


Apa yang baru ? Jijan BUBAR DUN ker der ? Fuh kalau sampai ke tahap tu memang MMI tabik lah sebab berani dari Khalid di Selangor sana noo..

Namun sabar dulu , Jijan bukan nak bubar DUN tapi tengah MENDUGA puak-puak PAS bangang di Pusat yang baru-baru ni PECAT Nasharudin malah sebelum tu Hasan Ali juga turut terlibat.

Semalam Menteri Besar Kedah Datuk Seri Azizan Razak mengambil pendekatan yang agak berani tatkala pimpinan PAS pusat tengah GALAK nak buat orang.Beliau dilihat hadir serta bersama-sama pimpinan UMNO dan Barisan Nasional dalam program IM4U yang dijalankan serentak di semua negeri.



Kita tunggu tengok ada teloq dak puak-puak PAS ni ... Kalau Nasharudin boleh dipecat dari Majlis Syura kerana bersama YAB PM ke GAZA dan sebelum-sebelumnya , macam mana pula dengan kedudukan Azizan Rzak apabila beliau hadir dalam program Barisan Nasional ?!!

Cakap banyak tak mau ! kepada juak-juak pemimpin yang selama ni dok berasa depa ja yang betoi dan depa ja yang Islam tu kena kotakan janji yang telah pun dibuat jangan pula hari ini lepas dah keluar gambar segala ampa main aci lut pula ! HAPRAK ...

Baca juga di SINI dan SINI 

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels