Followers

Wednesday 20 February 2013

Penipuan Anwar Yang Harus Rakyat Tahu Part 2 !!!


Jika sebelum ini MMI ada memuatkan cerita tentang sikap Anwar yang suka menipu tu , maka entri ini bakal menyambung dan meneruskan cerita tentang penipuan dan putar alamnya.

Barangkali tak ramai yang tahu tentang cerita ini kalau boleh sebarkan supaya rakyat Malaysia sedar bahawa Anwar sedang mempergunakan mereka demi mengejar impian menjadi PM.

Jom terjah ,

“Lepas sahaja keluar dari penjara 2004. Dia bagitahu kami, kita dapat sokongan dah. Antara tokoh yang akan menyokong kita Ghafar Baba. Ghafar Baba nak jumpa aku nak minta maaf.

“Dia (Ghafar) rasa silap dok dalam UMNO. (Jadi) dia nak sokong aku, supaya kembalikan balik sokong kepimpinan Melayu.

“Rupa-rupa cerita, dia (Anwar) minta Zahid Mat Arip (cucu Ghaffar), hang tolong atur, aku nak jumpa Ghafar Baba. Aku nak minta maaf dengan dia.

Menurutnya tembelang pembohongan Anwar itu terbongkar apabila salah seorang pemimpin PKR yang baru balik bermseyuarat dengan Anwar berjumpa dengan Zahid bertanyakan pertemuan Anwar – Ghafar itu.

“Allah nak jadikan cerita. Zahid Mat Arip ini pergi Bangsar Village, beli-beli barang apa semua, terserempak dengan pemimpin PKR masa itu.

“Kebetulan jumpa hang, aku baru saja balik mesyuarat dengan Anwar Ibrahim. Eh bagus lah Ghafar Baba nak jumpa Anwar nak minta maaf (kata pemimpin PKR itu kepada Zahid).

Zahid kata, apa dia? Anwar bagi tahu kami sat tadi, Anwar nak jumpa Ghafar malam ni, Ghafar Baba nak minta maaf dengan dia. Zahid kata, Ghafar Baba nak minta maaf dengan Anwar ? Aku yang atur, Anwar yang nak minta maaf dengan Ghafar”, katanya.

Apabila mendengar putar belit Anwar itu, Zahid menelefon datuknya, Ghafar membatalkan pertemuan itu dan turut menelefon Anwar memaki hamun Ketua Umum PKR itu kerana pembohongannya itu.

Dalam kempen tersebut, begitu banyak duit 'ditabur-tabur' oleh Anwar. Jadi kita bolehlah nilaikan balik masalah rasuah di Malaysia ni bermula dan paling teruknya bila? Siapa pelopornya? sumber sk

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels