Followers

Thursday 14 February 2013

PUNGGAH !! Pembangkang DEDAH Konsert Psy Ada ARAK ?!!


Adus ada arak la pula sapa punya kerja sampai jadi macam ni ? Konsert Psy artis dari Korea baru-baru ini di Pulau Pinang ternyata mengundang pelbagai pandangan dan andaian banyak pihak termasuklah di kalangan pemimpin parti-parti politik.

Berita kehadiran beliau sahaja saja sudah menyesakkan laman-laman media sosial dengan pelbagai andaian dan tuduhan malah sampai satu ketika seolah-olah berlaku perang siber yang cukup dasyat dan ianya berlarutan sehingga kini.

Namun untuk pengetahuan ampa semua konsert Psy yang diadakan di Sek Tinggi Han Chiang itu berada dalam keadaan terkawal dan jauh sekali dari melibatkan perkara-perkara yang boleh mengundang tanggapan tidak baik kepada pihak Barisan Nasional Negeri Pulau Pinang selaku pihak penganjur.

MMI yang turun dilokasi boleh mengesahkan ianya terkawal sehinggakan makanan yang di sajikan untuk orang ramai semuanya merupakan makanan halal.

Jadi sudah pasti ramai yang tertanya-tanya di mana pula yang timbul cakap-cakap konsert tersebut melibatkan minuman arak ? Bab tu ampa jangan risau sebenarnya konsert yang melibatkan arak ni bukannya konsert Psy tetapi satu lagi konsert yang juga diadakan di Pulau Pinang.



Jelas lagi nyata konsert yang dianjurkan oleh kerajaan negeri Pulau Pinang ini melibatkan syarikat arak malah rata-rata penonton yang sedang berlonjak menari sakan tu turut membawa minuman arak di tangan.

Kalau konsert Psy timbul bermacam-macam andaian serta tuduhan kenapa agaknya juak-juak pencacai Pakatan Haprak boleh diam dalam isu konsert di tepi pantai ni ?

MMI ada membuat carian di google untuk mengetahui sama ada terdapat bantahan atau teguran daripada juak-juak macai PAS tentang konsert tersebut dan ternyata ada.

Memang hebat sekali juak macai PAS ni sebab BERANI menegur Guan Eng dan rejim DAPigsnya tapi ianya hanya berlaku setelah 2 hari konsert tersebut diadakan.

Apa cerita ? kenapa setelah 2 hari konsert diadakan ? Nampak sangat puak-puak DAPigs langsung tidak melayan juak macai PAS khususnya dalam soal bantahan mereka terhadap penganjuran konsert sebegitu rupa.Klik Sini 

Apa yang paling menarik adalah bab konsert Psy bukan main kecoh lagi tapi konsert yang sahabat sesyurga sendiri anjurkan langsung jadi bisu dan hanya melakukan bantahan setelah 2 hari ianya berlaku.

Kalau selepas 2 hari baru buat bantahan maknanya mudah saja segala perancangan kerajaan negeri di bawah rejim DAPigs langsung tidak mengambil kira pandangan parti paling bangang dalam sejarah politik negara iaitu PAS.

Kalau dah sampai ke tahap tu agak-agak ampa apa label yang sesuai kita guna pakai pada PAS ni ?

Hehehe BANGANG la cerita dia...Lagi berita di penggempur mutiara 

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels