Followers

Sunday 21 April 2013

Khalid Meraban Di Shah Alam !!! #PRU13 #TolakPR


Shah Alam kini menjadi antara kawasan paling panas dalam tempoh waktu pilihanraya yang baru saja memasuki hari kedua setelah hari penamaan calon semalam.Rata-rata semua kawasan di Malaysia telah pun selesai proses penamaan calon cumanya ada sedikit yang menarik tentang apa yang berlaku di Shah Alam.

Jom kita kongsi sikit , untuk makluman ampa Zulkifli Nordin yang dulunya orang kuat Pakatan Haprak ketika masih bersama Anwar Ibrahim kini menjadi calon Barisan Nasional dan akan memberikan tentangan kepada Khalid Samad di kerusi parlimen Shah Alam.

Yang pasti Khalid cukup tertekan dan mula goyang apatah lagi rata-rata pengundi Shah Alam bakal menghukum Khalid kali ini kerana sikap beliau yang amat tidak di senangi oleh penduduk khususnya di Shah Alam.

Perkara tersebut jelas kelihatan dalam video di bawah apabila Khalid tak senang duduk dan asyik meraban bagai jauh berbeza dengan Zulkifli Nordin yang kelihatan tenang malah turut memberikan isyarat kepada penyokongnya supaya jangan mencemuh calon PAS Khalid Samad.



Selanjutnya Klik SINI

MMI.

3 comments:

  1. JANGAN UNDI KHALID SAMAD.....
    JANGAN UNDI KHALID SAMAD.....
    JANGAN UNDI KHALID SAMAD.....
    JANGAN UNDI KHALID SAMAD.....
    JANGAN UNDI KHALID SAMAD.....

    ReplyDelete
  2. kemarukkkkkkkk...belum berkuasa penuh....macam haram perangai puak pembangkang nie terikut sangat perangai DAPig

    ReplyDelete
  3. Melayu, Cina, India, lain2 bangsa naik seram tenguk kelakuan Khalid Samad. Sebijik macam gangster lagak dia...!!!!

    ReplyDelete

Labels