Followers

Monday 1 April 2013

Saharuddin MENGELUPUR PKR Tak ADIL ?!!


Nampaknya Saharuddin ( kira bekas ketua penerangan PKR Merboklah ) kini di beritakan mengelupur sendirian setelah di pecat daripada parti.Ish ish kenapa nak mengelupur sekarang ? Sebelum ni kenapa tak fikir habis-habis.Itulah buat lagi aksi akrobatik kan dah kena !!

Tapi ada seperkara yang membuatkan MMI terkezut ! Bukan calang-calang terkezut tu bro , semuanya tentang kenyataan daripada Sabaruddin sendiri setelah di pecat dari parti.

"Apa salah saya sehingga dipecat dari parti tanpa memberikan saya peluang untuk mempertahankan diri? Adakah salah saya melancap didalam pejabat saya sehingga menyebabkan pihak parti PKR memecat saya?"

Boleh terima ke bro ? Memang tak boleh blah langsung kenyataan macam tu .. Kot ya pun mohon maaf jadilah tak payah la sebut pasai aksi akrobatik tu buat malu kat pak mentua ja...

Sungai Petani - Ketua Penerangan PKR Merbok Saharuddin Hamid yang juga Ahli Majlis Perbandaran Sungai Petani kesal dengan pucuk pimpinan parti PKR yang mengambil tindakan memecat beliau dari parti tanpa diberikan peluang untuk membela diri.

Beliau yang ditemubual melalui telefon agak kecewa dengan pemecatan yang dilakukan tanpa asas ekoran penyebaran gambar beliau yang sedang melakukan onani didalam pejabat PKR negeri Kedah.

Ini lagi karut ampa baca tengok..

"Saya hanya melancap dan bukan saya melakukan kesalahan merogol ataupun meliwat. Ada pucuk pimpinan parti lebih teruk dari saya dengan melakukan seks luar tabii beserta bukti video adengan seks tetapi tidak dikenakan apa apa tindakan dari pihak parti PKR."

Tu dia aih !! Lagi satu kenapa Sabaruddin baru sedar sekarang tentang aksi-aksi orang lain yang tidak diambil tindakan ? Malah dari kenyataannya jelas sekali beliau sendiri mengesahkan bahawa mereka sendiri sebenarnya mengakui bahawa aksi-aksi yang kini menjadi tontonan rakyat adalah BENAR dan TULEN.

"Dato Sri Anwar Ibrahim, YB Azmin Ali dan Yb Elizebeth Wong semuanya terbukti jelas melakukan kesalahan dengan bukti video dan gambar namun tidak dikenakan apa apa tindakan oleh pihak parti PKR. Apakah melancap merupakan satu kesalahan jenayah?" Ujar beliau.

"Adakah kerana saya hanya berjawatan Ketua Penerangan PKR Cabang maka saya dijatuhi hukuman bersalah sedangkan pucuk pimpinan parti sendiri lebih teruk dari saya yang hanya melancap bersendirian. Yang duduk diatas kebal dari sebarang tindakan, tapi kita yang dibawah ini yang akan menjadi korban".Baca Seterusnya 

Macam mana kawan-kawan semua ??

MMI.

1 comment:

  1. Haru biru pkr ni... Semua kerosakan telah didedahkan! masih lagi nak kata umporno?? Piiiiirah la pkr

    ReplyDelete

Labels