Followers

Saturday 20 April 2013

Seks Fitnah Mainan PKR ?!!!


MMI nak ucapkan tahniah kepada Chegu Bard kerana semalam berjaya mengadakan tayangan perdana aksi lucah terlampau Anwar Ibrahim dan Chinadoll di Madrasah An-Nandhoh Penanti.Apa yang memeranjatkan adalah tayangan perdana tersebut menggunakan layar besar di perkarangan madrasah An-Nandhoh dan disaksikan oleh mak-mak aji dan pak-pak aji termasuk mereka-mereka yang berketayap putih.

Steadylah sebab rata-rata yang berada di madrasah semalam adalah penyokong-penyokong parti PAS yang sebelum ini bersetuju dengan presiden parti Hadi Awang bahawa video aksi tersebut hanyalah sekadar besi buruk dan tidak lebih dari itu.

Persoalannya mengapa perlu menayangkannya kepada orang ramai dan diperkarangan madrasah pula tu !!! Memang hilang akallah juak-juak macai PAS ni sampai dah lupa apa yang presiden mereka sendiri kata.

Ayat tibai , yang ampa pi tengok buat apa ? Bukan ka besi buruk ??? Kihkih MMI nak bagitahu yang Chegu Bard sudah berjaya mengajak juak-juak macai PAS supaya sama-sama menonton aksi lucah pemimpin PKR di perkarangan madrasah.Mungkin Bard rasa kalau tayang dekat madrasah lagi bagus sebab orang akan percaya cakap mereka bulat-bulat.

Huhuhu PAS parti Islam ? Mengata orang rupa-rupanya dia yang lebih !! Simpanlah Bard , Ang dah memang tak di calonkan di Nibong Tebal tak payah dok menipu rakyatlah..Kita tau game macam mana yang ampa main.

Kepada juak-juak macai PAS , TAHNIAH sekali lagi kerana berjaya di perbodohkan oleh si Bard ni.Satu perkara ampa semua kena tau kenapa sehingga ke hari ini Anwar langsung tidak mahu memberikan ulasan tentang pertuduhan terhadapnya.Sekurang-kurangnya bersumpah laknat lah tapi sampai sekarang habuk pun tadak BANGSAT la lu...

Baca juga di GPB 

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels