Followers

Thursday 2 May 2013

Berita Yang Tak Akan Di Dedahkan ~ Guan Eng Tahu Pakatan Haprak Bakal MELINGKUP Di Pulau Pinang ?!!! #PRU13 #PG13 #BetterNation #TolakPR


Guan Eng selaku orang kuat dalam Pakatan Haprak di Pulau Pinang kini tidak lagi mampu untuk tersenyum.Beliau yang sebelum ini memimpin DAP dalam pilihanraya umum ke12 yang lalu tahu bahawa pilihanraya ke13 bukanlah medan mudah untuk beliau dan gerombolannya merampas sekali lagi tanah Pulau Pinang.

Semenjak beliau menjadi Ketua Menteri Pulau Pinang pelbagai insiden demontrasi telah pun mengambil tempat dan semuanya di lakukan kerana ketidakupayaan Guan Eng menjadi pentadbir yang baik buat seluruh rakyat Pulau Pinang.

Sikap rasis pimpinan DAP tidak lagi mampu di bendung dan rakyat melihatnya sejak 2008 yang lalu.Tanyalah kepada setiap petugas Majlis Perbandaran sama ada di Seberang Perai mahupun Pulau mereka tahu apa agenda sebenar kerajaan DAPigs pimpinan Guan Eng.

Guan Eng tahu sekarang sukar untuk DAP mempertahankan Pulau Pinang , semuanya kerana sikap rakan-rakan dalam Pakatan Haprak walaupun beliau tahu DAP mempunyai jumlah kerusi yang paling banyak dipertandingkan di Pulau tetapi kesan daripada tindakan rakan-rakan PAS dan PKR bakal memberikan impak kepada keputusan pilihanraya nanti.
Kegusaran beliau semakin menjadi-jadi apabila Anwar Ibrahim calon bagi kerusi P044 Permatang Pauh di lihat makin hilang pengaruhnya Baca Sini.
Paling aneh dan membimbangkan Guan Eng adalah sikap Anwar yang lebih memberikan penumpuan kepada negeri dan kawasan lain sedangkan pembangkang di Pulau Pinang kini sedang bergelut dengan tentangan sengit dari Barisan Nasional di semua peringkat.  

Guan Eng sudah mula resah dan terdetik di hatinya sejauh mana Anwar benar-benar mahu membantu DAP di Pulau Pinang ? 
Bukan itu sahaja keadaan semakin genting apabila ramai dikalangan ahli parti sendiri khususnya PKR kini mula mengambil tindakan keluar parti dan menunjukkan sokongan kepada Barisan Nasional.Baca Selanjutnya 
Yang terbaru pula di bahagian Pulau bertempat di Sungai Pinang , di mana 100 ahli isytihar  keluar parti . Sebabnya YB PKR mereka ini  tidak menjalankan tugas seperti dijanjikan , sebaliknya cuba melarikan diri lagi dari bertemu rakyat yang ingin menyuarakan masalah Baca Sini 
Ya benar ada pihak yang melalak di luar sana kononnya DAP langsung tidak terjejas sebab yang berlaku melibatkan ahli-ahli PKR.Oklah memang betullah bukan ahli DAP yang keluar parti tapi kesannya kepada peratusan pengundian nanti ? Pernah fikir tentang tu ? 

Kepada yang masih kurang percaya tu ampa tengok video kat sini Klik Sini 

Paling menjengkelkan apabila juak-juak macai pembangkang kini sudah mula bersikap agresif dan samseng , apakah ini budaya yang diterapkan oleh Barisan Nasional selama ini ? Huhu mungkin bukan kerana arahan Guan Eng tapi siapa pencetusnya ?? Jangan lupa apa yang berlaku sebelum ini rusuhan BERSIH dan lain-lainnya.Tak percaya lagi ampa tengok gambar kat bawah ni..


Amacam ? MMI dah cakap dah Guan Eng sekarang tertekan malah diberitakan juga berkotak-kotak dokumen dari pejabat ketua menteri di Pulau Pinang kini sudah mula di keluarkan.Kenapa haaaa ???? Pssttt bimbang kerajaan negeri bertukar !!!

Ampa semua jangan lupa aksi-aksi akrobatik pimpinan PKR dan PAS yang tersebar kini pun sebenarnya telah menjadikan Pakatan Haprak semakin tersepit.Tengok Sini 

Guan Eng mahupun DAP nak cakap apa lagi ?? Selama hampir 5 tahun rakyat dan penduduk Pulau Pinang menantikan saat ini dan ianya hampir pasti tiba pada 5 Mei 2013 yang tak sampai beberapa hari saja lagi.BANGKITLAH rakyat masanya dah tiba gunakan peluang yang ada ini untuk kita nyahkan Guan Eng dari bumi Pulau Pinang !!

MMI bukan nak mengugut atau bersikap rasis tetapi sebagai rakyat kepada sebuah negara Merdeka , Malaysia mempunyai perlembagaan dan undang-undang tersendiri yang cukup jelas meletakkan Islam sebagai yang paling utama.

Maka kerana itu MMI mengajak semua untuk pastikan DAP di Pulau Pinang di tumbangkan bukan kerana mereka pembangkang yang mampu merosakkan negara kita sahaja tetapi juga sikap mereka yang menyokong perjuangan untuk menjadikan Kristian sebagai agama rasmi negara.Nantikan pendedahan selanjutnya selepas ini !!

Apa yang pasti DAP dan Pakatan Haprak PASTI TUMBANG di Pulau Pinang !! Guan Eng boleh balik Melaka !!

MMI.

3 comments:

  1. kami anak Melaka pun tak ingin 'Si kaduk Naik Junjung'ni... terlalu bongkak dan memandang kita orang Melayu seperti sampah..

    ReplyDelete
  2. Kita org Sarawak lg tak suka sama DAPigs,biadap punya parti dan ahli....Pegi mampus sama dia orang.!..puiiihh...!

    ReplyDelete
  3. pengundi sg. bakap2 May 2013 at 16:28

    Saya org Penang tapi dari SPS tekad akan undi apasaja selain PAS-PKR-DAP pada PRU 13. Insya Allah akan undi Tok Non dan Foad.

    ReplyDelete

Labels