Followers

Thursday 2 May 2013

Gerakan Terancang Anasir Luar Kini Semakin JELAS Ayuh ! Kita Perlu PARTAHANKAN !!!


Banyak pihak sudah sedia maklum suasana politik negara kita agak berbeza dengan negara-negara lain kerana Malaysia sebagai sebuah negara berdaulat dan Merdeka mempunyai kapasiti penduduknya yang berbilang kaum dan agama.

Malah hasil daripada kecekapan pemimpin-pemimpin terdahulu maka Malaysia kini bukan saja berupaya meningkatkan keupayaan tadbirnya malah dari segala segi tanpa sebarang peristiwa yang mampu mengganggu-gugat kestabilan yang sedia ada.

Namun segalanya kini semakin berubah kerana terdapat macai-macai dan juak pembangkang yang cuba menjahanamkan Malaysia yang selama ini kita pelihara bersama.

Rasanya tak perlu MMI sebut siapa macai-macai tersebut kerana ianya cukup jelas lagi nyata dan mereka-mereka ini bukan saja sedang cuba menjahanamkan Malaysia tetapi turut bersekongkol dengan anasir-anasir luar.Segalanya jelas dalam pendedahan berikut ,



Sama ada ampa semua nak percaya atau tidak terpulanglah cumanya nilailah sebaik-baiknya kerana yang didedahkan ini bukan sesuatu yang boleh dibuat main-main.Untuk makluman juga saudara Razali bekas setiausaha DAP dan timbalan ketua pemuda DAP sehingga ke hari ini langsung tidak pernah di saman oleh mana-mana pihak.Apakah ertinya ???

Kita tinggalkan tentang perkara tersebut kerana ada lagi yang jauh lebih hebat dan perlu diberikan perhatian !!! 



Kepada semua jangan sesekali lupa bahawa tangan-tangan di luar sana hanya menanti masa dan ketika kita lalai untuk menjayakan perancangan mereka.

Tak perlulah MMI ulas panjang lebar lagi , tidak ada yang lebih baik selain Barisan Nasional !! Maka PERTAHANKAN !! Perjuangan ini cukup penting kerana kita sedang berdepan dengan mereka yang tidak senang dengan kita dan Malaysia yang kita cintai.

Jangan sesekali mengundi PAS kerana undi itu bakal memberikan ruang kepada DAP menjayakan misi mereka !! 

PERTAHANKAN !!

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels