Followers

Friday 17 May 2013

HARAM JADAH Lagi Cina BANGSAT Buat FITNAH !!


MMI pun tak pasti apa lagi yang tak kena sampaikan puak dajjal ni perlu pula buat fitnah dan kali ini ianya melibatkan produk buatan orang Melayu.Ya memang ada tindakan dari orang Melayu yang sudah memboikot pembelian dan produk buatan orang Cina tetapi bukan dengan cara memfitnah.

Tindakan puak-puak dajjal ini mencerminkan betapa busuknya hati mereka apabila sanggup mengaut keuntungan daripada orang Melayu yang selama ini menjadi kumpulan pembeli terbesar tetapi dalam masa yang sama mahu memboikot produk buatan orang Melayu  dengan FITNAH !! 


Bodoh piang betul depa ni, roti bonanza ni dah lama tukar wajah sejak sebelum PRU13 lagi, bukannya sebab takut tak laku pun!

Inilah kebodohan puak-puak ni, macam katak di bawah tempurung tak ikut perkembangan semasa asyik mau adu domba sahaja.Baca selanjutnya di blog anak seberang 


Kalau bangsat tu boleh kata gardenia produk UMNO nah ampa semua jangan lagi beli roti massimo sebab tu produk DAP !!...

MMI.

3 comments:

  1. Memang Red Bean army ni tersangat-sangat tidak berakal. Kasihan mereka.LOL

    ReplyDelete
  2. Ancaman subversif...harap menteri kdn baru....tidak memberi amaran lg...terus ambil tindakan seperti mana di lahad datu

    ReplyDelete
  3. Marsan Marsolo17 May 2013 at 21:21

    Cina-cina ini sebenarnya memboikot produk Melayu tetapi menggunakan tag produk UMNO supaya orang PAS dan melayu PKR turut serta memboikot. Mana ada roti orang Melayu yang terkenal ...cuma Gardenia sahaja... lain-lain tu semuanya produk cina massimo, sweetie.

    Kepada orang PAS dan melayu PKR, sedarlah mainan cina ini untuk memperbodohkan kalian... Jangan jadi mangsa cina-cina DAP ini dan janganikut kata-kata Mat Sabu yang sanggup makan babi dengan Guan Eng daripada makan ayam dengan Najib ...ini bermaksud carilah makanan halal yang diperbuat orang melayu/islam daripada mendapat makanan yang dikeluarkan bukan Islam.

    ReplyDelete

Labels