Followers

Thursday 23 May 2013

Macai & Pemimpin Pembangkang Makin PANAZZ , AYUH KDN Kasi Bersih Malaysia !!!!


Kegilaan puak macai pembangkang yang sanggup di kambing hitamkan oleh Anwar dan konco-konconya kini mula bertemu ruasnya.Jika sebelum ini mereka begitu galak turun berhimpun kini setiap dari mereka perlu berfikir dua kali.Malah sebelum ini jika Hishammuddin di tuduh sebagai menteri amaran kini dengan menteri baru di KDN puak-puak macai perlu membayar harga yang mereka sendiri tawarkan.

Harga itu tidak lain dan tidak bukan mereka bakal menerima tindakan daripada pihak berkuasa.

Seramai 18 individu termasuk empat wanita ditahan polis ketika menyertai himpunan bagi membebaskan aktivis mahasiswa propembangkang, Adam Adli Abd. Halim yang ditahan di Lokap Berpusat Kuala Lumpur di Jinjang di sini, malam tadi.

Bagaimanapun kesemua mereka dibebaskan dengan jaminan polis setelah pihak polis mengambil keterangan masing-masing. Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur, Datuk Ku Chin Wah ketika dihubungi mengesahkan mengenai penahanan 18 individu tersebut. 


Keadaan semakin menarik hari ini apabila beberapa pemimpin pembangkang turut di tahan oleh pihak polis di beberapa tempat dalam operasi yang dijalankan.Untuk makluman semua penahanan mereka-mereka ini adalah di bawah akta hasutan.


Setakat tengahhari tadi, Harris Ibrahim ditangkap di restoren cina Yu Ai di Segambaut Utara.Mungkin tengah melantak makanan cina kot sebab puak-puak ni bukannya kisah halal haram.Manakala Tamrin ditangkap sedang makan di Chawan, Bangsar. 

Tian Chua pula ditangkap di LCCT cuba untuk dilarikan oleh Air Asia X yang diketuai oleh Azran Gay. 


Paling menarik tentang mamat bernama Chegu Bard ni menghilang dan cuba lari keluar menggunakan Singapura melalui Johor. Sesiapa nampak dia, tangkap dan bawa ke balai polis berdekatan.Jangan kasi can sama puak-puak ni.

Biar apa pun puak-puak bangsat kat luar sana kata , jutaan rakyat Malaysia sebenarnya senang dan setuju dengan tindakan pihak berkuasa menangkap puak-puak ni.Cumanya sejak tengahari tadi MMI di tanya bila pihak berkuasa nak tangkap dalang sebenar yang buat kacau di Malaysia ni ?? Betul juga lah bila nak tangkap Hishamuddin Rais , Kit Siang , Anwar Ibrahim dan banyak lagi yang dok bising kat luar sana noo ???? 

Ayuh KDN kasi bersih Malaysia !!!

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels