Followers

Saturday 25 May 2013

Sah Air Asia PEMBOHONG !!!


Selepas insiden penganiayaan Air Asia terhadap penumpangnya sendiri , puak-puak jahanam ni bukan sahaja tidak reti untuk memohon maaf malah boleh pula mengeluarkan kenyataan mempersoalkan tentang keterlibatan jururawat dan doktor yang kebetulan bersama-sama penumpang malang sewaktu di Vietnam tempoh hari.

Ianya tidak berakhir di situ sahaja malah kenyataan media daripada Air Asia tentang insiden tersebut sekali lagi diibaratkan sebagai kurang ajar dan lepas tangan.Rakaman di bawah adalah bukti apa yang dilakukan oleh Air Asia adalah tindakan yang langsung tidak berperikemanusiaan.



Dalam masa terdekat ni dah 2 kali MMI terbang dan sorry to say Air Asia tak ada dalam senarai...

MMI.

4 comments:

  1. akan ke oversea..tapi MAS jadi pilihan kali ini..no more Air Asia

    ReplyDelete
  2. NIE LAH DIE CEO YANG TAK MEMBUAT HOMEWORK KETIKA MEMBERIKAN JAWAPAN SEPERTI ORANG YG BODOH @ BANGANG TANPA MENDAPATKAN INFO YG SEBENARNYA DARI KAKITANGANNYA.......

    MALU KALAU CEO NIE BERADA DI COMPANY TEMPAT AKU BEKERJA.....

    SELEPAS NIE SEMEMANGNYA AIR ASIAL BERADA DI SENARAI TERAKHIR PENERBANGAN UNTUK KE LUAR NEGARA........

    ReplyDelete
  3. Boikot air asia

    ReplyDelete
  4. Izan seorang Ibu yang tak bertanggungjawab. Dia tetap bawak anak pergi luar Negara Walaupun budak tu sakit. Dah la tu, shopping Bagai nak rak sampai habis duit.

    Bila doctor sahkan bayi tak boleh terbang terus buat drama Kat airport dan mintak sedekah.

    Si mazidul pulak gila glamor. Dia akan buat apa saja untuk menonjolkan diri dia yang nak jadi hero pencegah jenayah. Izan bodoh termakan hasutan mazidul.

    Bukan salah AirAsia budak tu sakit. AirAsia tak perlu tolong sebab memang salah izan. Ibu zalim yang paksa anak sakit ikut pergi shopping.

    ReplyDelete

Labels