Followers

Monday 3 June 2013

PAS Cakap Tarak Serupa Bikin ADOIII Menipu Lagi !!!!


Cakap tarak serupa bikin !! Itulah yang boleh MMI katakan dan inilah sebenarnya wajah PAS yang kononnya maksum dalam segala hal.Jika sebelum ini ada yang menyatakan PAS sebenarnya adalah parti syok sendiri memang ada benarnya.Malah kenyataan terbaru daripada orang kuat PAS ni cukup memalukan apatah lagi ianya dengan jelas merupakan bukti bahawa PAS sebenarnya tidak bersatu seperti mana yang sering di gembar-gemburkan.

Pincang di merata tempat malah berlaku jurang yang sangat dalam diantara kumpulan-kumpulan tertentu sebab itulah MMI katakan puak-puak ni cakap tak serupa bikin punya.

Nak tahu sejauh mana puak ni cakap tak serupa bikin baca kat bawah ni...

Pas menolak penggunaan kaedah politik ganas bagi menggulingkan kerajaan yang dipilih secara sah oleh rakyat pada Pilihan Raya Umum Ke-13.

Naib Ketua Dewan Ulama Pas, Datuk Dr. Mahfodz Mohamed berkata, Pas tidak berminat untuk mencetuskan keadaan huru-hara dan yakin pihak berkuasa melakukan yang terbaik bagi menjaga ketenteraman negara.

Menurut beliau, sebarang bantahan terhadap keputusan Pilihan Raya Umum Ke-13 hendaklah dilakukan secara demokratik.

Ini apa doh ???

"Ada dua cara iaitu berhimpun secara aman atau failkan petisyen. Jangan sampai gulingkan kerajaan," katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.

Mahfodz mengulas kenyataan Ketua Dewan Ulama Pas, Datuk Harun Taib dan Timbalan Ketua Dewan Pemuda Pas, Nik Mohd. Abduh Nik Abdul Aziz semalam yang meminta semua pihak menerima keputusan Pilihan Raya Umum Ke-13 yang menyaksikan Barisan Nasional (BN) terus diberi mandat memerintah negara.

Sementara itu, Ketua Penerangan Dewan Ulama Pas Perak, Norazli Musa memberitahu, ahli-ahli Pas telah dididik untuk menerima keputusan pilihan raya secara baik sebagai tanda reda dengan ketentuan Allah.

Ini apa doh ???

Menurut beliau, sebahagian besar ahli Pas tidak menyertai siri demonstrasi jalanan anjuran pakatan pembangkang baru-baru ini kerana mereka menghormati ketetapan yang diputuskan pucuk pimpinan parti.

"Kalah atau menang itu ketentuan Allah. Mengapa bila kalah kita protes sedangkan bila menang kita terima? Sekiranya tidak berpuas hati dengan keputusan pilihan raya, kita ada mahkamah yang akan menentukan keputusan petisyen," ujarnya.

Dalam perkembangan sama, Norazli meminta ahli-ahli Pas menggunakan saluran yang betul sekiranya tidak bersetuju dengan ketetapan pucuk pimpinan parti menolak kaedah kekerasan untuk menggulingkan kerajaan.

Ini apa doh ???

"Kita tidak sepatutnya kritik melalui Facebook dan sebagainya. Suarakan pandangan kita pada muktamar Pas nanti," ujarnya.

Menurut beliau, Pas juga seharusnya bekerja keras memenangi hati rakyat mulai sekarang sebagai persiapan untuk menghadapi Pilihan Raya Umum Ke-14.

Ini apa doh ???

Betul ker apa yang puak PAS kat atas tu cakap ???? Malas komen banyak-banyak pembohong banyak sangat !!!

MMI.

1 comment:

  1. Pegi perhimpunan haram(babi) bukannya apa pn, nk gesel2 ngan amoi, bkan senang beb dpt bsilang kaki ngan amoi, tu la..ajak pegi xnk, buat keras2 je, bkn apa pn.

    ReplyDelete

Labels