Followers

Thursday 18 July 2013

FITNAH ~ PAS Di Tempelak Warga Tok Saboh #PRKKuala Besut


Parti Pas sekali lagi menangung malu di PRK Kuala Besut apabila fitnah mereka memburuk-burukkan BN ditempelak sendiri oleh warga Kampung Lay Out, Tok Saboh. Kuala Besut.

Yang memalukan ialah kerajaan Pas negeri tahun 1999 - 2004 telah membahagi-bahagikan lot di kawasan itu kepada penyokong Pas tanpa geran daripada pejabat tanah !

Dan tapak pembinaan pangsapuri di Kampung Tok Saboh adalah milik kerajaan dan bukannya dirampas daripada penduduk miskin, kata Menteri Besar Terengganu, DS Ahmad Said.


Ahmad menjelaskan, sebenarnya pada 1999 Kerajaan PAS Terengganu memberi tanah kepada masyarakat tanpa menyertakan dokumen pemberian tanah yang jelas menyalahi undang-undang berkaitan pentadbiran tanah.

Walau pun menyalahi undang-undang, beberapa notis dikeluarkan dan ganti rugi tetap dibayar oleh kerajaan BN negeri Terengganu kepada keluarga yang terlibat.

Begitu rakus sekali kerajaan Pas Terengganu tahun 1999 - 2004 di Terengganu ! Lihat pendedahan di dalam video di bawah :




















Sampai macam tu sekali PAS sanggup bertindak , kerana ketaksuban untuk berkuasa mereka sanggup meggadaikan prinsip perjuangan sendiri lihatlah bagaimana FITNAH kini menjadi sebahagian daripada gerak kerja kempen PAS di Kuala Besut.

MEMALUKAN !!!

sumber Dr MiM 

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels