Followers

Saturday 6 July 2013

Nak Tunggu Apa Lagi ???


MMI dah malas nak ulas banyak-banyak harapnya pihak berwajib pantau dan ambiklah apa-apa tindakan yang sepatutnya.

Nak tunggu apa lagi ????

MMI

2 comments:

  1. if u said " you malay go back to sumatera, " then why can't I also say " you chinese go back to china"..

    ReplyDelete
  2. Kurang ajar betul bangsa pendatang CINABABI RASIS yang dibawa penjajah British laknat, yang MENJAJAH Singapura dengan begitu mudah! Apalagi tanah dan budaya PUSAKA dan hak bumi kita ini sebagai warisan dan korban berzaman (dari sebelum dijajah British lagi) nenek moyang BUMIPUTERA Melayu/Islam dan BUMIPUTERA lain, terutamanya di P. Pinang, Johor, Selangor, Kota Kinabalu/ Sandakan/Tawau, Kucing/Miri, labuan dsbnya makin TERGADAI macam Singapura/Israel, kepada puak evangelsi Kristian Zionis DAPIGs/Bukan Bumiputera-Bukan Islam PKR dan sekutu kuat mereka dari penjajah-penyokong Barat-Zionis (fahaman evangelis Kristian Zionis ialah doktrin gabungan Kristian Protestant palsu dan pengganas Yahudi Zionis untuk menjatuhkan Islam, dan menjajah Palestin selamanya untuk memecahbelahkan PUSAT Islam di Timur Tengah termasuk Mekah di masa hadapan, dan seluruh negara-negara Islam yang kaya minyak-gas)!

    Inilah akibat BUMIPUTERA Melayu/Islam terlalu bersopan santun sampai kepala kita dipijak PENGGANAS/SAMSENG macam KONGSI GELAP DAPigs - depa ingat kita boleh diperlaku macam Bumiputera Melayu Singapura atau Bumiputera Islam Palestin!

    Dulu saya tersilap, risau kalau Malaysia di banjiri pelarian! Tapi, memang wajib Malaysia sebagai NEGARA ISLAM ambil mana-mana pelarian Islam (pastikan mereka betul-betul Islam), apalagi masyarakat Rohingya dan selatan Thailand memang makin dibunuh dengan kejam, oleh PENGGANAS yang disyaki di taja oleh CIA-Mossad-MI6; yang sebagai biasa menggunakan agama sebagi senjata untuk membunuh orang Islam dan menawan tanah mereka (disyaki puak Kristian Zionis yang menyamar sebagai kaum Buddha, mengetuai dan menghasut penganut Buddha untuk membunuh kaum Islam Rohingya dan selatan Thailand). Sebabnya negeri yang majoriti kaum Islam Rohingya, Rakhine dan selatan Thailand penuh minyak-gas.

    Di Israel juga, penjajah Yahudi yang asyik bunuh, penjara dan menindas Bumiputera Islam Palestin, termasuk dengan mengambil hanya imigran Yahudi dari merata cerok, dan memberi hak istimewa termasuk perumahan dan pendidikan, untuk bangsa Yahudi dari askar (yang tiada Bumiputera Islam Palestin) – tak juga dihentam si pencinta “demokrasi dan hak asasi manusia” dari Barat (kononnya – bahkan Israel si penjajah ganas ini adalah sekutu kuat si Barat hipokrit laknat)!

    Juga rejim PENDATANG Cina penjajah Singapura yang menindas Bumiputera Melayu/Islam – termasuk dengan mengambil hanya jutaan imigran Cina dan Kristian, juga dibela oleh sekutu kuatnya, si Barat-Zionis!

    Dan lagi, si Ban ki-moon (bekas menteri Luar Korea Selatan yang pro-US) dari UN dan birokrasinya, rata-rata pro-Barat-Zionis!
    Maka kita dari dunia Islam dan “ Dunia Ketiga“ , janganlah sampai takut sangat pada gertakan “demokrasi/hak asasi manusia” SAMPAH Barat-Zionis!

    MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang setia pada K’jaan BN dan hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

    (PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAP/PKR/Red Beans militia durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai “Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung” untuk mengelirukan pembaca – mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)

    ReplyDelete

Labels