Followers

Sunday 21 July 2013

PAS Jilat Ludah Sendiri Di #PRKKuala Besut


Sebut sahaja parti PAS sudah pasti kita tahu inilah parti politik yang tidak mengaku mereka parti politik kerana beranggapan PAS adalah pejuang Islam.Hebat ! Mendengarnya sahaja sudah cukup untuk meloyakan anak tekak sesiapa sahaja yang tahu cerita sebenar.

Untuk itu MMI nak berkongsi dengan semua pendedahan menarik tentang sikap PAS yang suka menuding jari kepada orang lain tetapi dalam masa yang sama mereka lupa empat jari lain sebenarnya menghala kepada diri sendiri.

Jika selama ini UMNO dan BN di tuduh menggunakan segala kemudahan kerajaan bagi tujuan kepentingan politik kini rasanya PAS dan seluruh safnya bolehlah menerima kenyataan yang mereka kini sudah MENJILAT LUDAH SENDIRI !

PRK Kuala Besut menjadi BUKTI bagaimana puak-puak yang mengaku pak lebai ini sebenarnya hanyalah PAS Lebai kaki putar belit.Malah mungkin kerana beranggapan merekalah yang paling maksum dalam soal agama Islam maka setiap perkara yang dilakukan oleh mereka itu dianggap 100% HALAL !! 

Alo brader , ni MMI nak bagitau sikit kalau cakap tak serupa bikin rasanya perkataan MUSIBAT amat sesuai untuk PAS dan puak-puak macainya.

Tak Percaya ???





Kelihatan pelajar dari Pusat Kesihatan Kampus Kesihatan USM datang untuk membantu jentera PAS yang dianggarkan 20  orang termasuk lelaki dan perempuan yang berada di Masjid Hj. Hussein. 

Mereka memakai baju berwarna oren dengan tulisan sukarelawan USM. memang dah dari PRU 13 lagi mereka ini telah di perkudakan oleh Pensyarah mereka dengan ugutan tidak diberi pointer yang baik jika mereka ingkar dengan arahan. 

Kebanyakan mereka didalangi oleh kebanyakan pensyarah dan orang kuat U yang menjadi penyokong kuat kepada PAS dan pakatan rakyat.

Betullll !! Tak percaya ?? Tengok kat bawah tu ...


Sebenarnya mereka sudah lama kudakan pelajar umtuk berkempen untuk mereka, diugut oleh Pensyarah jika tidak mahu ikut arahan akan gagal dalam ujian nanti,PATUT KA ??

Memang dasar KAMJAT !! Baca Selanjutnya 

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels