Followers

Saturday 13 July 2013

Penduduk Pulau Pinang Bakal Nikmati Air PERCUMA !!!!


Apa yang bakal MMI catatkan nanti sudah pasti akan membuatkan ramai penduduk di Pulau Pinang tersenyum kerana ketua menteri Guan Eng telah melakukan satu tindakan paling drastik bila mana dalam masa terdekat pengguna air tidak lagi perlu membayar caj penggunaan yang membawa maksud air di bekalkan percuma di Pulau Pinang.

Menarik bukan ? Itulah hebatnya kerajaan negeri Pulau Pinang di bawah pimpinan DAPigs dan Guan Eng.Jadi tunggu apa lagi pakat-pakat pi jumpa dan ucap terima kasihlah !!!

Hahahaha jangan buat lagu tu kawan-kawan , jangan sesekali menyembah bangsat-bangsat komunis ni kerana mereka bukannya spesisi yang boleh kita sembah.

Apa yang MMI nak kongsi dengan semua adalah tentang sikap si Guan Eng berkaitan dengan isu air yang melibatkan dua buah negeri iaitu Pulau Pinang dan Kedah.

Seperti mana semua sedia maklum , Pulau Pinang mendapat bekalan air mentah daripada negeri Kedah melalui sungai muda sejak dari dulu dan sudah semestinya terdapat pembayaran caj tertentu yang perlu di bayar oleh kerajaan negeri Pulau Pinang kepada negeri Kedah.

Namun kerana sifat bangsat puak-puak DAPigs ni Guan Eng boleh saja menyatakan tidak mahu membayar caj yang akan di kenakan dengan alasan AIR ANUGERAH TUHAN ADALAH PERCUMA !!

Nampak dak macam mana punya sial puak-puak ni ! 

Jadi MMI nak ingatkan kepada seluruh penduduk Pulau Pinang jangan risau jika Guan Eng boleh menyatakan air adalah anugerah tuhan dan ianya percuma maka sudah pasti anugerah itu juga adalah hak kita sebagai rakyat dan penduduk.

Jadi kepada Guan Eng dan PBA , lepas ni jangan lagi antar bil air dekat kami na !!! Baca Selanjutnya 

MMI

2 comments:

  1. Tokong bagi RM100 kepada warga emas pun jilat tak habis,melayu!! melayu!!! bila lah nak sedar, seronok jadi barua orang walaupun dapat ganjaran yang sedikit, nasi lemak sebungkus dan kopi O pun sudah puji melambung puak sepet ini, kerajaan bagi bonus pun tak syukur asyik kondem kerajaan.

    ReplyDelete
  2. booooooo...aku orang kedua yang komen..blog tak laku...wakakakaka

    ReplyDelete

Labels